//
کدخبر: ۲۹۴۵۶۷ //

ادامه انسداد محور کندوان/ برگشت بیش از ۴۹هزار خودرو از محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان از صبح شنبه گفت: این محدودیت از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته تا ۱۲ اسفند ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

ادامه انسداد محور کندوان/ برگشت بیش از 49هزار خودرو از محورهای شمال
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا قدمی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال، افزود: باتوجه به شرایط کرونایی و همچنین وضعیت جوی و احتمال بروز ریزش و رانش در محورهای شمال لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان از صبح شنبه، بیان کرد:  این محدودیت از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته تا ۱۲ اسفند ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

قدمی یادآور شد: طی ایام اجرای این محدودیت،  هراز و سوادکوه به‌عنوان مسیر جایگزین برای تردد اعلام شدند.

وی به ادامه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال اشاره کرد و بیان کرد: اجرای این محدودیت کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد و طی این ایام از یکم آذر ماه امسال بیش از ۴۹هزار  خودرو برگشت و بیش از۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو جریمه شدند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان