//
کدخبر: ۵۳۶۱۹ //
رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

تردد عادی و روان در محورهای مازندران/ بارش باران و مه‌آلود بودن محورهای کندوان و سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده با توجه به بارش باران محورهای استان لغزنده و ارتفاعات محورهای کندوان و سوادکوه مه‌آلود است.

تردد عادی و روان در محورهای مازندران/ بارش باران و مه‌آلود بودن محورهای کندوان و سوادکوه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران  در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده رانشی محور هراز به‌دلیل بروز تصادف به صورت نیمه‌سنگین و در سایر محورها به‌صورت عادی و روان است.

 

وی با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران، افزود: همچنین محدوده گدوک سوادکوه و هرازچم، پل زنگوله و دهانه تونل کندوان به‌صورت مه‌آلود بوده که لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه مسؤولان دسته‌جات به‌ویژه شب‌ها از مسیرهای اصلی راه‌های مازندران وارد نشوند، تصریح کرد: همچنین مسؤولان دسته‌جات طی این ایام هنگام تردد از محورها با پاسگاه‌ه هماهنگ بوده و مجهز به تابلوهای ایست و روشنایی باشند.

 

این مسؤول درباره محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای مواصلاتی مازندران، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای جمعه و شنبه و همچنین از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع است.

 

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت15 روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است، اضافه کرد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

 

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

قدمی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با توجه به بارندگی و لغزنده بودن محورها با رعایت سرعت مطمئنه،پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

 

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان