//
کدخبر: ۲۲۲۶۳۲ //

اظهارات ساکت درمورد سفر هیات ایرانی برای بررسی میزبانی عراق از دیدار مقابل ایران

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با توجه به میزبانی عراق از دیدار مقابل ایران و اهمیت آن، سفر به بصره از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود تا وضعیت را بررسی کنیم.

اظهارات ساکت درمورد سفر هیات ایرانی برای بررسی میزبانی عراق از دیدار مقابل ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اعزام هیئت ایرانی به عراق اظهار داشت: فرآیند مربوط به امور مرتبط به دیدار تیم ملی مقابل عراق از حدود دو ماه قبل آغاز شد. در این مدت مباحث مربوطه به صورت مداوم تحت بررسی قرار داشته و هدف اصلی این است که با اطلاع کامل میدانی از شرایط میزبانی به میدان برویم.

وی ادامه داد: موضوعات موردنظر در این باره شامل؛ نحوه اعزام، اسکان، برنامه تمرینی، وضعیت ورزشگاه محل برگزاری و مباحث دیگری در حوزه‌های اجرایی بوده است. در این زمینه، مذاکرات گسترده‌ای با حوزه‌های مختلف انجام شده است. خوشبختانه در این باره، جلسه آتی رؤسای دو فدراسیون هم برگزار خواهد شد که بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، در این مدت از توصیه‌های ناظر امنیتی ایرانی که در رقابت‌های معتبری نظیر جام جهانی حضور داشته است‌هم بهره‌مند شده‌ایم که در روند کاری‌مان مددرسان خواهد بود.

ساکت خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی عراق از این بازی و اهمیت وافر موضوع، از چندی پیش برنامه‌ریزی برای سفر به بصره صورت گرفته بود تا از مراحل مختلف مربوطه، بازدید و جمع‌بندی داشته باشیم. این سفر همان‌طور که اشاره شد، از قبل برنامه‌ریزی شده و هیچ تغییری هم در روند آن اتفاق نخواهد افتاد. بدون شک، مهمترین مسئله در باب برگزاری یک مسابقه فوتبال به صورت کلی سلامت تمام ارکان مسابقه شامل تیم‌ها، داوران، تماشاگران، مسئولان برگزاری مسابقه و ... است.

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در چارچوب دیدارهای دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین، روز پنجشنبه، 23 آبان ماه برگزار خواهد شد که عراق میزبان این دیدار است. با این حال به دلیل برخی شلوغی‌ها و تظاهرات که در عراق به وجود آمده، مسئله تأمین امنیت این مسابقه در حال بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان