//
کدخبر: ۱۸۶۰۲۲ //

سرمربی تاتنهام: احساس بسیار خوب و وصف ناشدنی دارم

سرمربی تاتنهام بعد از شب رویایی آمستردام به ستایش از شاگردانش به ویژه لوکاس مورا پرداخت.

سرمربی تاتنهام: احساس بسیار خوب و وصف ناشدنی دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از BBC، تاتنهام در آمستردام شب رویایی را برای هوادارانش رقم زد.این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با سه گل از آژاکس عقب بود اما در یک نیمه سه گل به ثمر رساند تا برای نخستین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

پوچتینو سرمربی تاتنهام در نشست خبری بعد از بازی گفت: هنوز هم در صحبت کردن مشکل دارم. احساس بسیار خوب و وصف ناشدنی دارم. از بازیکنانم تشکر ویژه دارم . آنها قهرمانان واقعی هستند. به همه گفتم که این بازیکنان قهرمان هستند. در نیمه دوم خیره کننده بازی کردیم.

او ادامه داد: چنین احساسی را پیش از این تجربه نکرده بودم. از همه کسانی که چنین حالاتی را به من هدیه کردند تشکر می‌کنم. از همه کسانی که به ما ایمان داشتند تشکر می‌کنم. صحبت کردن در چنین شرایطی واقعاً سخت است. فقط می‌توانم بگویم که بسیار خوشحال هستیم. نشان دادیم که ما عاشق ورزش و فوتبال هستیم. امشب عالی بودیم. نگاه کردن به چنین دیدارهایی لذت بخش و بسیار زیبا است.

پوچتینو در پایان سخنان خود به ستایش از مورا ستاره برزیلی تیمش پرداخت که در این دیدار هت تریک کرد و بیشترین نقش را در پیروزی و فینالیست شدن تاتنهام داشت.

او گفت: همه بازیکنان من قهرمان هستند و مورا سوپر قهرمان. این بهترین لحظات حضورم در تاتنهام است. باید ابتدا خود را آماده دیدار یکشنبه و بعد از آن بازی فینال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان