//
کدخبر: ۱۸۳۶۳۴ //

متاسفم که یک بازیکن احترام پیشکسوت خودش را نگه نمی دارد/با حاتمی برخورد می کنیم!

سرپرست تیم پارس جنوبی جم واکنش تندی نسبت به اظهارات فرزاد حاتمی علیه مهدی تارتار انجام داد.

 متاسفم که یک بازیکن احترام پیشکسوت خودش را نگه نمی دارد/با حاتمی برخورد می کنیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالرحیم خطیب در گفت و گو با خبرنگار درباره اتهام هایی که فرزاد حاتمی بعد از اخراج از پارس جنوبی به مهدی تارتار وارد کرده، عنوان کرد: واقعا متاسفم که یک بازیکن احترام پیشکسوت خودش را نگه نمی دارد. بعضی ها فکر می کنند که با این رفتارها به خواسته هایشان در فوتبال می رسند اما نمی دانند که مردم به عنوان بهترین قاضی خوب و بد را از هم تشخیص می دهند. از سوی دیگر سابقه افراد هم مشخص است و طرفداران فوتبال می دانند هرکس چه کارهایی انجام داده است.

وی ادامه داد: فرزاد حاتمی در اختیار باشگاه قرار گرفته و ما قطعا طبق مقررات با او برخورد می کنیم. با توجه به صحبت هایی که انجام داده و اقدامات قبلی اش او را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز معرفی می کنیم تا پاسخگوی صحبت هایش باشد. حاتمی به سرمربی تیم ما اتهام زده و به همین خاطر از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می کنیم و او باید بتواند حرف هایش را در دادگاه اثبات کند.

سرپرست پارس جنوبی درباره اینکه حاتمی اعلام کرده مهدی تارتار 80 درصد از مطالباتش را دریافت کرده نیز گفت: این حرف ها اصلا درست نیست. کل اعضای تیم ما تا این لحظه 35 درصد پول گرفتند. جالب است که آقای تارتار طبق قراردادش می توانست در اول فصل 50 درصد پول بگیرد اما ایشان به خاطر تیم و شرایط مالی بدی که باشگاه داشت اعلام کرد همان 35 درصد را به او پرداخت کنند تا همه یکسان باشند. آقا مهدی حتی یک چک به میزان 50 درصد از قرارداد خود را هم در دست داشت که می توانست در شرایط بد مالی کنونی روی آن اقدام کند اما به خاطر بازیکنان و سایر اعضای تیم و اینکه آنها بتوانند بابت مطالباتشان چک جدید دریافت کنند چک قبلی خودش را به باشگاه پس داد. چه کسی این کار را انجام می دهد؟

خطیب در پایان افزود: مطمئن باشید این حواشی روی تیم ما تاثیر نمی گذارد. بازیکنان و کادرفنی ما متحد هستند تا در بازی های آینده با تمام توان به میدان برویم و امیدوارم اسیر اتفاقات نشویم و نتایج مطلوبی را به دست آوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان