//
کدخبر: ۱۸۲۸۹۷ //

تارتار: این باخت از سوی داوران به تیم ما تحمیل شد!

سرمربی پارس جنوبی معتقد است شکست تیمش مقابل پیکان از سوی داوران به این تیم تحمیل شد.

تارتار: این باخت از سوی داوران به تیم ما تحمیل شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار بعد از شکست سه بر دو مقابل پیکان در لحظات پایانی اظهار کرد: بازی زیبایی را شاهد بودیم. پنج گل در یک بازی به ثمر رسید که نشان از کیفیت بالای بازی است. فکر می‌کنم بهتر از پیکان بودیم و نباید شکست می‌خوردیم. این باخت از سوی داوران به تیم ما تحمیل شد. این تعداد اشتباه از داوران در یک بازی را نمی‌فهمم.

 

وی ادامه داد: روی گل نخست پیکان مدافع ما را هل دادند اما هیچ کدام از دواران خطا را تشخیص نداد. روی گل دوم پیکان، بازیکن ما بیرون از محوطه جریمه خطا کرد اما آقای کرمانشاهی پنالتی گرفت.

 

سرمربی پارس جنوبی تاکید کرد: تمام سرمایه فدراسیون فوتبال باید صرف آوردن کمک داور ویدئویی شود. اشتباهات داوری به حدی زیاد است که حق به حق دار نمی‌رسد. باید داوران پر اشتباه را کنار بگذارند. می‌بینیم که با یک اشتباه ممکن بود منچستر سیتی به جای تاتنهام صعود کند. آقایان VAR را به لیگ ایران بیاورند.

 

تارتار خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا اشتباه هست اما این حد از اشتباه عجیب است. داور منتظر بود اتفاقی بیافتد که پنالتی بگیرد. جای ما با پیکان به خاطر یک اشتباه داوری عوض شد. ما به خدا واگذار کردیم. خسته شدیم. بس است دیگر! شغل ما مربیگری است و شب و روزمان و سرنوشت‌مان با یک اشتباه داوری عوض می‌شود. انصافاً ما بهتر از حریف بودیم و حق‌مان باخت نبود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان