//
کدخبر: ۱۷۲۶۱۰ //
سرمربی تیم پارس جنوبی جم:

تنها راه مشکلات داوری ایران پیاده کردن سیستم VAR است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تنها راه مشکلات داوری ایران پیاده کردن سیستم VAR است.

تنها راه مشکلات داوری ایران پیاده کردن سیستم VAR است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: قلعه‌نویی هر جا می‌رود به تیمش شخصیت قهرمانی تزریق می‌کند و در ایران کار بزرگی می‌کند و امیدوار هستم که در ادامه راه نیز موفق باشد.

وی افزود: امروز در نیمه اول بازی پایاپایی را با سپاهان شروع کردیم و در اواخر نیمه اول و زمانی که فکر می‌کنم وقت‌های تلف‌شده هم تمام شده بود، روی تاکتیک سپاهان یعنی ضربات ایستگاهی گل را دریافت کردیم. در نیمه دوم داشت بازی خوب پیش می‌رفت که اتفاقات فوتبالی به ضرر ما شد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: بازیکن ما آسیب دید و مجبور شدیم بلافاصله تعویض سوم را انجام دهیم و اخراج بازیکن کارمان را تمام کرد و بازی را از دست دادیم. این بازی برای ما خوب بود و بازیکنان ما با همه توان خود مردانه جنگیدند و یک بازیکن خوب نیز به نام امیر شعبانی معرفی کردیم که امیدوارم در ادامه خوش بدرخشد.

وی درباره اخراج بازیکن تیمش تصریح کرد: به نظر من کارت دوم بازیکن ما درست بود اما کارت اولش سخت‌گیرانه بود هرچند که ضدحمله حریف را خراب کرد. بازیکن ما در تایمی که بازی کامل در اختیار ما بود، کم‌تجربگی کرد.

تارتار گفت: وقتی هر ۱۶ تیم لیگ برتری از داوری گلایه دارند، حتماً مشکلاتی وجود دارد و تیم ما نیز از تیم‌هایی است که از ناحیه داوری متضرر شده است و به نظرم تنها راه آن پیاده کردن سیستم VAR هست و هرچقدر هم هزینه شود ما از کشورهای همسایه عقب هستیم.

وی ادامه داد: من باز هم از آقای تاج می‌خواهم که این سیستم را در کشور ما پیاده کنند چون داوران ما جوان و کم‌تجربه هستند و این موضوع به همه تیم‌ها ضربه می‌زند و یک داور با سوتش تمام زحمات یک تیم را به باد می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره کیفیت تیم سپاهان با امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: به نظرم قلعه‌نویی در نتیجه‌گرایی و فوتبال ایران استاد است و به او خسته نباشید می‌گویم و به نظرم در آینده نتایج می‌ماند نه کیفیت بازی‌ها و مهم این است که سپاهان نتایجش را می‌گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۶۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان