//
کدخبر: ۱۷۸۵۹۵ //

وضعیت نامشخص مصدومان پارس جنوبی جم

سرمربی پارس جنوبی جم تیمش را برای دیدار با نفت آبادان آماده می کند.

وضعیت نامشخص مصدومان پارس جنوبی جم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پارس جنوبی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه از استقلال خوزستان پذیرایی کرد و در یک بازی دراماتیک پیروز شد. پارسی ها در این مسابقه تا دقایق پایانی یک بر صفر از حریف عقب بودند و به دلیل اخراج عماد میرجوان با یک بازیکن کمتر بازی می کردند، اما در نهایت دو بر یک پیروز شدند و 3 امتیاز شیرین را کسب کردند.

نکته قابل توجه درباره پارس جنوبی در مسابقه گذشته این بود که مهدی تارتار 5 بازیکن اصلی تیمش را در اختیار نداشت. روح الله سیف اللهی و احمد گوهری به دلیل محرومیت و محمد ستاری، محمد نوری و فرزاد حاتمی به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم خود را مقابل استقلال خوزستان همراهی کنند. از این رو اگرچه گوهری و سیف اللهی برای دیدار با نفت آبادان به تمرینات برمی گردند اما وضعیت مصدومان پارس هنوز مشخص نیست.

کادر پزشکی پارس جنوبی تلاش می کند تا بتوانند نوری، حاتمی و ستاری را به دیدار با نفت آبادان برساند و کمی از دغدغه های تارتار در بحث کمبود نفرات کلیدی کاهش دهد. در این بین محمد ستاری و محمد نوری وضعیت بهتری از نظر جسمانی دارند و احتمال دارد به دیدار با نفت آبادان برسند اما درباره فرزاد حاتمی این موضوع بعید به نظر می رسد. باید منتظر ماند و دید تا روز جمعه چه اتفاقاتی درباره مصدومان پارس جنوبی رخ خواهد داد.

گفتنی است؛ دیدار نفت آبادان و پارس جنوبی جم ساعت 19 روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان