//
کدخبر: ۱۷۹۰۹۶ //

مامیچ فعلاً در الهلال ماندنی است!

مدیران باشگاه الهلال بعد از باخت به استقلال یک فرصت جدید به «زوران مامیچ» سرمربی خود داده‌اند اما به دنبال گزینه‌های احتمالی جانشینی او هستند.

 مامیچ فعلاً در الهلال ماندنی است!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال الهلال عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال ایران شکست خورد تا انتقاد تماشاگران این تیم عربستانی از کادر فنی و مدیران باشگاه به اوج برسد.

مامیچ که به زعم هواداران الهلال نتوانسته نتایج در خور شانی برای این باشگاه کسب کند، با باخت مقابل الهلال زیر فشار انتقادات قرار گرفته و صحبت از برکناری اش در رسانه‌های عربستانی هم مطرح شد.

روزنامه الشرق الاوسط عربستان اما به نقل از یک منبع آگاه خبر داد مامیچ فعلاً در الهلال ماندنی است و مدیران باشگاه قصد دارند فرصت جدیدی به او بدهند.

این روزنامه اعلام کرد رئیس باشگاه به مامیچ مهلتی داده است تا شرایط فنی را بهبود ببخشد؛ هرچند که مدیران الهلال مربیان دیگری را هم مدنظر قرار داده اند تا در صورت ادامه نتایج ضعیف، مامیچ را برکنار کنند.

الشرق الاوسط نوشت: «مدیران الهلال به دنبال مربی ای هستند که با شرایط لیگ عربستان آشنا باشد و در همین ارتباط نام پابلو گویدی مربی آرژانتینی و سابق الاهلی عربستان مطرح شده است.»

الهلال که بعد از باخت به استقلال تحت فشار قرار دارد، تمرینات روز گذشته خود را پشت درهای بسته و به دور از چشم رسانه‌ها و تماشاگران برگزار کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان