//
کدخبر: ۲۷۷۳۴۹ //

زندگی آسان تر می شود با کسب درآمد خانگی

قبل از همه گیر شدن اینترنت کسب درآمد خانگی یک نوع کار کناری و شاید هم کم ارزش در جامعه تلقی می شد. در کلام بهتر کسب درآمد خانگی در گذشته نه چندان دور معنی چندانی نداشت و کار زمانی معنی واقعی پیدا می کرد که در خارج از خانه و در محلی مشخص صورت بگیرد. اما با گسترش اینترنت و رفع رجوع شدن نیازهای انسان به واسطه اینترنت کم کم این تصور عوض شد و مفهوم کسب درآمد خانگی رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت.

زندگی آسان تر می شود با کسب درآمد خانگی

کسب و کار و تجارت با تمام بزرگی که دارد تماماً از یک مفهوم ساده پیروی می کند. مفهومی که بین خریدار و فروشنده تحت عنوان معامله ایجاد می شود.

حال در این معامله ممکن است خدمات یا کالایی در ازای دریافت هزینه ای رد و بدل شود. در هیچ کجای این مفهوم اشاره ای به حضور فیزیکی در محل انجام کار نشده است.

به گزارش فرتاک نیوز، آن چیزی که در این بین تنها مهم است این مورد است که آن کالا یا خدمات به موقع در دسترس مصرف کننده قرار بگیرد. حال دیگر مهم نیست که چگونه و در چه زمانی این اتفاق صورت بگیرد. این جا اولین مفاهیم اساسی در کسب درآمد خانگی رقم می خورد.

کسب درآمد خانگی

قبل از همه گیر شدن اینترنت کسب درآمد خانگی یک نوع کار کناری و شاید هم کم ارزش در جامعه تلقی می شد. در کلام بهتر کسب درآمد خانگی در گذشته نه چندان دور معنی چندانی نداشت و کار زمانی معنی واقعی پیدا می کرد که در خارج از خانه و در محلی مشخص صورت بگیرد. اما با گسترش اینترنت و رفع رجوع شدن نیازهای انسان به واسطه اینترنت کم کم این تصور عوض شد و مفهوم کسب درآمد خانگی رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت.

در کلام بهتر اینترنت کاری کرد که انسان ها از همه جای کره خاکی به واسطه نیازهایشان به یک دیگر نزدیک شوند. در این دنیای مجازی چیزی که اهمیت داشت تنها نیازها و رفع و رجوع شدن آن ها بود.

از این رو دیگر محدودیت های زمانی و مکانی خود به خود حذف شدند. از طرفی دیگر دنیای اینترنت به سبب بار جمعیتی بالایی که دارد باعث شد مبحث کیفیت کار جدی تر شود. چرا که دیگر هیچ تخصص و هیچ توانایی و هیچ نوه محصولی انحصاری نمی باشد و افراد بسیاری هستند که میتوانند آن ها را با کیفیت بهتر و قیمت پایین تر عرضه کنند.

بنابراین مفهوم رقابت جا بیشتری گرفت. بنابراین عملا کسب درآمد خانگی یا حتی غیر خانگی به واسطه اینترنت به نوعی جانی جدید به روح خسته اقتصاد دمیده است و باعث شده است مفاهیم فراموش شده ای مانند کیفیت و بازار رقابتی بار دیگر مهم شوند و مورد توجه قرار گیرند.

کسب درآمد خانگی از دیدگاه آرامش روحی

مسئله مهمی که باعث شده است کسب درآمد خانگی را امروزه شاخص کند این است که انسان از روز ابتدایی که پا به دنیای هستی گذاشته تا به امروز به دنبال راحتی و آرامش بوده است و هرچه در این معنی و مفهوم به جلو می رود راضی نمی شود. کسب درآمد خانگی به معنی واقعی کلمه برای تحقق این رویای دیرینه انسانی ایجاد شده است.

انسان برای گذران زندگی خود و ارضای احساس درونی خود نیاز دارد که کار کند. این کار و کسب درآمد امروزه متاسفانه کمی سخت و البته آزار دهنده شده است. برای رسیدن به محل کار باید ترافیک های عجیب و غریب شهری را پشت سر بگذاریم و یا ممکن است اتفاقات ناهنجار بسیاری را ببینیم که برای هر انسانی ممکن است ناخوشایند باشد.

کسب درآمد خانگی

به جز این برای همه ما پیش آمده است که بین همکاران و در سر کار ممکن است مشکلی داشته باشیم و دیدن دوباره آن ها بیشتر موجب آزار ما را فراهم بیاورد. از این رو عملا درآمدی که کسب می کنیم درآمد حاصل از آزار روحی و جسمی است که به خود می دهیم.

این درآمد در واقع پول زمان هایی است که ما آن ها را در پشت ترافیک یا در اتوبوس و سرویس محل کارمان از دست داده ایم. در حالی که می توانستیم همان کار را در خانه و با داشتن استراحت کامل و کافی انجام دهیم و بدون هیچ آزاری از انجام کار خود لذت ببریم.

اینجاست که می توانیم بفهمیم داشتن یک کسب درآمد خانگی می تواند چقدر شیرین و لذت بخش باشد. از طرفی دیگر باید قبول کنیم که دنیای امروز ما با اختراع اینترنت و شبکه های اجتماعی، دنیایی فردی شده است و کمتر اجتماع را می توانیم قبول کنیم. این نیز دلیلی دیگر برای رفتن سراغ ایجاد کسب درآمد خانگی می باشد.

به این نکته نیز توجه داشته باشید تمام موارد گفته شده در این جا عمدتاً از جنبه روانی و انسان شناسی داستان بود در حالی که بعد اقتصادی داستان نیز بسیار می تواند مورد توجه قرار بگیرد. به طور مثال کافی است هزینه رفت و آمد خود به محل کارتان را در یک ماه محاسبه کنید. این هزینه جز سود پنهان شما در کسب درآمد خانگی خواهد بود.

آنچه از کسب درآمد خانگی دانستیم!

کسب درآمد خانگی امروز یک موقعیت شغلی خاص یا یک نوع پیشرفت در زندگی محسوب نمی شود، بلکه رفته رفته این موضوع تبدیل به یکی از ضرورت های زندگی شده است و کاملاً می توان حدس زد که انسان آینده قرار است زندگی خود را اینگونه پیگیری کند.

اگر دقت کنید جوانان امروزی بجای آن که بخواهند چارچوب ها و قوانین عجیب و غریب اداری و شرکتی را تحمل کنند بیشتر به دنبال پیدا کردن راهی برای کسب درآمد از علاقه و استعداد خود هستند. البته این چیزی نیست که جامعه خود به خود به آن رسیده باشد.

اقتصاد علمی کلان است که برای حیات خود مجبور است گاهی معادلات را به هم بزند. گاهی که فراموش می کنیم کیفیت و احترام به مشتری و بازار رقابتی اصول اساسی اقتصاد است باید منتظر این باشیم که دنیا چیزی جدید رو کند. کسب درآمد خانگی اتفاقی است که این روزها توانسته به داد اقتصاد دنیا برسد و باعث شده است که هر دو طرف معامله از انجام این کار لذت ببرند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان