//
کدخبر: ۹۵۰۹۳ //

ویژه برنامه های هیسپان تی وی از انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا

انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا در حالی امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه (20 مه) ساعت 3 عصر شروع خواهد شد که نیوزروم شبکه هیسپان تی وی برنامه ای ویژه برای این رویداد تدارک دیده است.

ویژه برنامه های هیسپان تی وی از انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا در سال 2018 امروز وارد مرحله نهایی خود می شود تا بار دیگر مشخص شود که چه کسی قرار است جایگزین هوگو چاوز، رئیس جمهور محبوب ونزوئلایی ها شود. پس از مرگ چاوز در سال 2013 نیکلاس مادورو، جایگزین وی شد و در این انتخابات رقیب اصلی وی، هنری فالکون به رقابت با مادورو پرداخته است.

مارکو سالگادو، خبرنگار شبکه هیسپان تی وی که در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا حضور دارد، قرار است در شروع انتخابات با برقراری ارتباط های زنده و با حضور کارشناسان سیاسی، روند برگزاری انتخابات را تشریح کند. در بخش برنامه های عصرگاهی نیز ویژه برنامه ای در استودیو تهران با حضور کارشناسان به همراه گزارش های خبری از ونزوئلا به بررسی انتخابات و عملکرد مادورو در این چند سال اشاره دارد. برنامه در جستجوی حقیقت با اجرای روبرتو دلا مادرید نیز در ساعت 22:30 تا 23:00 شب به مدت 30 دقیقه به بررسی آخرین خبرها از انتخابات ونزوئلا خواهد پرداخت.

تاریخ و زمان برگزاری انتخابات 2018 ریاست جمهوری ونزوئلا چندین بار جابه جا شد تا در نهایت امروز یکشنبه (20 می) برگزار خواهد شد. ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا تصمیم نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا برای برگزاری این انتخابات زودهنگام را محکوم کرده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان