//
کدخبر: ۹۱۴۵۵ //

لحظه به لحظه با «انتخابات لبنان» در شبکه پرس تی وی

اتاق خبر شبکه پرس تی وی، انتخابات لبنان را از آغاز برگزاری تا اعلام نتایج به طور کامل تحت پوشش تصویری و خبری قرار می دهد.

لحظه به لحظه با «انتخابات لبنان» در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید تهامی مدیر اتاق خبر این شبکه با اعلام این مطلب گفت: در این راستا 12 ارتباط زنده تصویری با لبنان پیرامون برگزاری این انتخابات و مشارکت مردم خواهیم داشت که از ساعت 8 صبح امروز 16 اردیبهشت ماه شروع می شود و هر ساعت یک گزارش به صورت زنده روی آنتن شبکه می رود.

وی در مورد اهمیت این رویداد در منطقه افزود: این انتخابات بعد از یک دهه بحث درباره قوانین و نحوه برگزاری در لبنان برگزار می شود و از این جهت دارای اهیمت خاصی در منطقه است.

تهامی در مورد سایر برنامه های تولیدی شبکه پرس تی وی پیرامون برگزاری انتخابات لبنان نیز اظهار کرد: از زمانی که کاندیداهای این دوره از انتخابات مشخص شدند در گزارش های خبری متعدد به معرفی کاندیداها و احزاب شرکت کننده در این انتخابات پرداختیم. همچنین 2 ویژه برنامه یک ساعته با عنوان «ویژه برنامه انتخابات لبنان» طی روزهای 13 و 14 اردیبهشت روی آنتن رفت که 30 دقیقه اول آن به گفت و گوی کارشناسی در استودیوی بیروت و 30 دقیقه دوم به تحلیل کارشناسان بین المللی در استودیوی تهران اختصاص داشت.

مدیر اتاق خبر شبکه پرس تی وی در پایان گفت: ویژه برنامه های انتخابات عراق که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد نیز در دست تهیه است که در قالب دو برنامه یک ساعته پیش از برگزاری انتخابات و ویژه برنامه روز برگزاری انتخابات تهیه و پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان