//
کدخبر: ۹۴۰۹۱ //

«آزادی بیان در شبکه های اجتماعی» به روایت شبکه پرس تی وی

برنامه Doubling Down از تولیدات جدید شبکه پرس تی وی، در برنامه این هفته خود به بحث پیرامون آزادی بیان در شبکه های اجتماعی می پردازد.

«آزادی بیان در شبکه های اجتماعی» به روایت شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه با اجرای هنری بونسو، ضمن اشاره به تظاهرات اخیر مردم در لندن در اعتراض به محدودیت های موجود در شبکه های اجتماعی به بررسی هجمه های صورت گرفته علیه آزادی بیان در رسانه های اجتماعی می پردازد.

این برنامه در ادامه با اشاره به این مساله که راهپیمایی اخیر لندن به دنبال مسدود شدن حساب توییتری تامی رابینسون، رئیس پیشین سازمان افراطی «لیگ دفاع انگلیس» (EDL) در پی انتشار توییتی ضداسلامی به راه افتاده است، نشان می دهد که هیچ یک از رسانه های اصلی همچون اسکای، بی بی سی و آی تی ان، این اعتراضات را پوشش نداده و تنها به صورت مختصر و کوتاه در روزنامه های ایونینگ استاندارد و گاردین به آن پرداخته شده است.

در این قسمت از برنامه Doubling Down مباحثی همچون «اهمیت برپایی این تظاهرات»، «علت عدم پوشش و نادیده گرفتن این تظاهرات توسط رسانه های اصلی» و «نتایج و دستاوردهای حاصل از این تظاهرات برای مردم» با حضور سه کارشناس مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. همچنین نظرات مرتبط حاضران در استودیو، کارشناسان و کاربران شبکه های اجتماعی نیز مرور خواهد شد.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به پخش پیغام های صوتی تلفنی مخاطبان و برقراری ارتباط زنده از طریق ارتباط تصویری با کارشناس مهمان اشاره کرد.

برنامه Doubling Down پنجشنبه 27 اردیبهشت ساعت 23:30 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز جمعه ساعت 05:00 و 17:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان