//
کدخبر: ۸۳۵۳۹ //
گزارشگر برنامه «ایران» شبکه هیسپان تی وی:

ایران حقیقتا زیباست و مخاطبان را جذب می کند/در معرفی زیبایی هایی ایران مبالغه نمی کنیم

طاهره بدخش، گزارشگر برنامه «ایران» هیسپان تی وی، با تاکید بر اینکه در گزارش هایش مبالغه نمی کند، عکس العمل مخاطبان اسپانیایی زبان این برنامه در قبال زیبایی های ایران را عامل تقویت انگیزه گروه برنامه ساز برای به تصویر کشیدن زیبایی های ایران عنوان کرد.

ایران حقیقتا زیباست و مخاطبان را جذب می کند/در معرفی زیبایی هایی ایران مبالغه نمی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، طاهره بدخش گزارشگر برنامه «ایران» هیسپان تی وی درباره سال ۹۶ و اینکه آیا به اهداف و برنامه های خود رسیده است اظهار داشت: سال ۹۶ خیلی سخت گذشت از لحاظ کاری البته، تسهیلات لازم برای پیشرفت روند کاری مان در تهیه برخی گزارش ها مهیا نشد و برخی هماهنگی ها با سازمان ها و ارگان ها خیلی سخت بود.

بدخش در میان سفرهایی که به شهرهای ایران برای تهیه گزارش داشته، سفر به استان زنجان را جذاب ترین و در عین حال سخت ترین ماموریت دانست و ادامه داد: مردم زنجان فوق العاده خوب بودند و سختی کار به چشم نمی آمد.

او درباره بهترین خاطره کاری اش در سال ۹۶ گفت: همانطور که می دانید برنامه «ایران» مدل یک برنامه چندمنظوره تلویزیونی است و به سه زبان فارسی و انگلیسی و اسپانیایی تهیه شده و علاوه بر پرس تی وی و هیسپان تی وی، از شبکه های داخلی هم پخش می شود. برای تصویربرداری به جشنواره نمایش عروسکی رفته بودیم که دخترکی نه ساله دوان دوان به سمتم آمد و گفت من شما را می شناسم. شما همانی هستید که مدام سفر می روید و دوست دارم همکار شما شوم. برایم خیلی جالب بود که بچه ها در این سن کم اینگونه برنامه ها برایشان جذاب است.

گزارشگر برنامه «ایران» درباره استقبال از  برنامه و اجرایش میان مخاطبان اسپانیایی زبان نیز توضیح داد: چند هفته پیش میهمان اسپانیایی زبانی داشتیم که از مکزیک به ایران آمده بود و اظهار کرد که برنامه ایران را می بینم و همیشه آرزو داشتم از نزدیک مکان هایی را که نشان می دهید ملاقات کنم. وی اظهار خوشحالی می کرد از اینکه به ایران آمده و تاکید داشت که  تمام مکان ها همان گونه که شما معرفی می کردید، بود.

او افزود: من در اجراهایم مبالغه نمی کنم و ایران را به زیبایی به تصویر می کشم.

بدخش درباره سفر توریست ها به ایران با دیدن این برنامه عنوان کرد: آمریکای لاتین دارای اقتصاد قوی نیست که مردم آن بتوانند به راحتی به ایران سفر کنند. شاید بتوان یک سری تورهای ارزان و تسهیلات برایشان فراهم کرد تا راحت تر به ایران بیایند.

او درباره برنامه کاری اش در سال ۹۷ عنوان کرد: قصد دارم اولین سفرم در اردیبهشت باشد چرا که فصل رویایی ایران است و تمام زیبایی های طبیعت با جاذبه بناهای تاریخی تلفیق می شود و تصویری جذاب را می سازد.

«ایران» عنوان یک برنامه مستند گزارشی است که به معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی، گردشگری و هنری ایران می پردازد و هر هفته از شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود.  

گزارشگران این برنامه به شهرهای تاریخی ایران سفر می کنند تا جلوه های زیبای این اماکن تاریخی را برای مخاطبان اسپانیایی زبان برنامه به تصویر بکشند.

معرفی آداب و رسوم این مناطق و فرهنگ بومی مردمانش از جمله بحث های دیگر برنامه «ایران» را تشکیل می دهد.

برنامه «ایران» در قالب مستند گزارشی شامل 3 تا 4آیتم 5 تا 10 دقیقه ای  به تهیه کنندگی واحد هنری شبکه های پرس تی وی و هیسپان تی وی دوشنبه ها ساعت 19:30 به وقت تهران پخش می شود و تکرار آن سه شنبه ساعت 3:30 و چهارشنبه ساعت 9:30 به روی آنتن می رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۵۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان