//
کدخبر: ۷۶۹۲۰ //

سفر دسته جمعی ستاره های سینما به خارج از کشور

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: گروه تولید "ساخت ایران 2" به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی امیر عربی در روزهای آینده برای فیلمبرداری به خارج از کشور سفر می کنند.

 سفر دسته جمعی ستاره های سینما به خارج از کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن کیایی بازیگر و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون درباره آخرین روند نگارش سریال "خوشنام" گفت: 80 درصد از نگارش متن سریال تلویزیونی "خوشنام" پشت سر گذاشته شده بود و در مراحل پایانی قرار داشت که به دلیل نداشتن بودجه نگارش آن متوقف شد.

 

کیایی به نوع کمدی حاکم در فیلم سینمایی "لونه زنبور" که قرار است به زودی اکران شود اشاره و اظهار کرد: نگارش فیلمنامه "لونه زنبور" و بازی در آن را نیز بر عهده داشته ام و با توجه به کمدی هایی که تا کنون ساخته شده می توان گفت در همان راستا است اما با ترکیب بازیگران و فضایی که در این فیلم و بازی ها حاکم است می توان گفت مخاطبان اثری جدید را شاهد خواهند بود.

 

بازیگر "چهارراه استانبول" ادامه داد: در این فیلم بازیگر مقابلم پژمان جمشیدی است که قبلا در تئاتر با او کار کرده بودم اما در سینما با هم کار نکرده بودیم.

 

وی ادامه داد:برای "لونه زنبور" تلاش شده که کمدی خانواده پسند خوبی از آب در بیاید تا مخاطبان هم قصه آن را دنبال کنند و با دو شخصیت اصلی آن و موقعیت هایی که ایجاد می کنند لذت ببرند.

1528463_111

وی درباره سریال شبکه نمایش خانگی "ساخت ایران 2" نیز توضیح داد: گروه تولید "ساخت ایران 2" به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی امیر عربی در روزهای آینده برای فیلمبرداری به خارج از کشور سفر می کنند. علاوه بر من محمدرضا گلزار، امین حیایی، سحر دولتشاهی، سارا بهرامی و مهران احمدی در این مجموعه بازی می کنند و فیلمبرداری نیز تا خرداد ماه در ایران و خارج از کشور ادامه خواهد داشت.

 

وی درباره حادثه سقوط هواپیمای یاسوج خاطرنشان کرد: در سال 96 شاهد اتفاقات زیادی در کشور بودیم و اظهار همدردی توسط هموطنان و مسئولان انجام شد. امیدوارم خدا به خانواده های این عزیزان صبر دهد و دیگر شاهد این اتفاقات در کشور نباشیم. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان