//
کدخبر: ۶۴۹۰ //

امین تارخ: نباید بگذارند تماشاگر بخوابد!

امین تارخ گفت: اهل هنر وظیفه دارند یادآوری کنند با وجود رو به نابودی رفتن مهربانی، هنوز امید وجود دارد.

به گزارش فرتاک نیوز «امین تارخ» از بازیگران حاضر در پردیس ملت؛ کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر ، در خصوص ارتباط گیری مخاطب با فیلم «بن بست وثوق» _که تارخ در آن نقش اصلی را دارد_ گفت: معروف است که می گویند تماشاگر به سالن سینما یا تئاتر می آید که بخوابد، اما مجموعه کارگردانی، فیلمنامه و بازیگران است که نباید بگذارند که تماشاگر بخوابد! حال امروز من ندیدم که کسی وقت تماشای این فیلم خوابیده باشد یا سالن سینما را ترک کند، چراکه فیلم مدعی موضوع مهمی است که تماشاگر آن را درک کرده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه درباره موضوع فیلم بن بست وثوق گفت: این فیلم، مربوط به مهربانی است که در جامعه ما رو به اضمحلال است.

وی ادامه داد: شب گذشته فیلم های همایون اسعدیان و مازیار میری را دیدم که راجع به از دست رفتن شرف و شرافت بود و حال بن بست وثوق دارد فریاد نامهربانی سر می دهد.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا بن بست وثوق می تواند تاثیرگذاری مثبتی در جامعه داشته باشد، اظهار داشت: وظیفه اهل هنر این است که فقط یادآوری کنند با وجود اینکه مهربانی و شرف رو به نابودی است، اما این طور نیست که حکم دهیم اساسا دیگر همه چیز نابود شده، عواملی وجود دارد، هنوز آدم با شرف و مهربان وجود دارد، پس امید هم هنوز وجود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان