//
کدخبر: ۷۴۴۰۹ //

با خوان گابریل گوردین و گزارش های «دوربین بر دوش»اش

برنامه «دوربین بر دوش» هیسپان با نگاهی موشکافانه، هر هفته در قالب گزارش های متنوع از کشورهای اسپانیایی زبان، به مشکلات و سوژه های داغ رسانه ای که زندگی مردم را تحت تاثیر آن قرار داده است، می پردازد.

با خوان گابریل گوردین و گزارش های «دوربین بر دوش»اش
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «دوربین بر دوش» (Camara al Hombro) که توسط خبرنگاران خارج از کشور شبکه هیسپان، تهیه و تولید می شود، هر هفته پنج شنبه ها چهار گزارش متنوع و مختلف را که از سراسر کشورهای اسپانیایی زبان برای برنامه فرستاده می شود، به نمایش می گذارد.

این هفته؛ «دوربین بر دوش» در مدت زمان 25 دقیقه ای خود به سراغ چهار سوژه و گزارش رفته که موضوع آنها بازتاب زیادی در آن کشورها داشته است؛ در پایتخت جمهوری دومینیکن، برج ها و ساختمان های چند طبقه ای بدون کنترل یا تجزیه و تحلیل قبلی، در مکان هایی ساخته شده که آسیب پذیر به سیل و رانش زمین است و ساکنان این منطقه مدام در معرض خطر زلزله هستند؛ در پاناما نظام آموزش همگانی بودجه کافی برای تحصیل 40 هزار دانش آموز خود را ندارد و از سوی دیگر معلمان مدارس به دلیل حقوق های پایین خود به خیابان ها آمده و دست به اعتراض می زنند.

دو گزارش بعدی این هفته «دوربین بر دوش» که با اجرای خوان گابریل گوردین به روی آنتن هیسپان تی وی می رود، ابتدا مشکلات ساکنان شهر باررانکابرمخا در کلمبیا را بررسی می کند که از آلودگی آب ناشی از ریخته شدن فاضلاب بیمارستانی و استخراج نفت و زباله به داخل رودخانه رنج می برند و این وضعیت زندگی و سلامت مردم را در معرض خطر قرار داده است. گزارش آخر درباره صندوق منابع مالی در اروگوئه است که به صورت تخصصی به پوشش مالی داروهای گران قیمت و پزشکی کل جمعیت ساکن در این کشور می پردازد و به دلیل بودجه محدود سالیانه ، خیلی از مردم نتوانسته اند از خدمات این صندوق استفاده کنند و به نارضایتی مردم انجامیده است.

 برنامه «دوربین بر دوش» (Camara al Hombro) پنج شنبه هر هفته ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران  به روی آنتن می رود و بازپخش آن همان روز ساعت 13:03 است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان