//
کدخبر: ۶۳۰۹۴ //

شبکه پرس تی وی از «خشکسالی در نیکاراگوئه» می گوید

مستند «خشکسالی در نیکاراگوئه» (All the bullets in the forest) موضوع برخورد مردم و مقامات نیکاراگوئه را نسبت به مسئله خشکسالی در این کشور مورد بررسی قرار می دهد.

شبکه پرس تی وی از «خشکسالی در نیکاراگوئه» می گوید
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی پرس تی وی، «خشکسالی در نیکاراگوئه» به کارگردانی و تهیه کنندگی میشل کارر محصول شبکه هیسپان تی وی است و نشان می دهد که خانواده های نیکاراگوئه ای چطور با مسئله خشکسالی کنار آمده و به زندگی خود ادامه می دهند. همچنین نحوه برخورد مردم و مقامات این کشور در برابر این مشکل و مبارزه آنها با پدیده جنگل زدایی نمایش داده می شود.

 

  این مستند با تحلیل معضل ایجاد شده در آمریکای مرکزی به ویژه نیکاراگوئه و با طرح سوالاتی همچون «خانواده های آسیب دیده از خشکسالی چگونه به زندگی خود ادامه می دهند؟»، «روستاییان چطور شیوه زندگی خود را تغییر داده اند؟» و «مردم و دولت نیکاراگوئه چگونه در مقابل این بحران و مسئله مهم جنگل زدایی مبارزه می کنند؟» به بررسی این موضوع می پردازد.

 

  مستند «خشکسالی در نیکاراگوئه» که برای پخش از شبکه خبری 24 ساعته انگلیسی زبان پرس تی وی آماده شده است، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 04:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این مستند نیز پس از پخش نخست، به ترتیب در ساعات 09:00 ، 15:00 ، 21:00 و 01:00 به روی آنتن می رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان