//
کدخبر: ۶۲۹۱۶ //
شبکه پرس تی وی نشان می دهد:

وقتی «پهبادها»ی آمریکایی با جان مردم بازی می کنند

مستند «حملات پهبادها» (Attack of the drones) در شبکه پرس تی وی به بررسی استفاده ارتش آمریکا از پهبادها در جنگ های از راه دور و تهدید جان مردم از سوی آنها می پردازد.

وقتی «پهبادها»ی آمریکایی با جان مردم بازی می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «حملات پهبادها» به کارگردانی وینسنت ورویج و تهیه کنندگی هیدی ویلن برگ محصول سال 2012 بوده و به دو زبان انگلیسی و عربی تولید شده است.

 

این مستند در مورد پهبادهای آمریکا است که در جنگ های از راه دور از آنها استفاده می شود و دیدگاه انتقادی به استفاده از این وسیله دارد.

 

در جریان این مستند نشان داده می شود که با وجودی که اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا اعتقاد دارد حضور این پهبادها بهتر از حضور فیزیکی در منطقه است، ولی واقعیت این است که اگر چه این پهبادها کمتر خبرساز می شوند، ولی به همان میزان خسارت جانی بر جا می گذارند و کسانی که کنترل آنها را بر عهده دارند و در منطقه نیستند، مانند بازی های کامپیوتری با جان مردم بازی می کنند و در اثر این حملات، جان شهروندان بسیاری در اثر اشتباهات و غیره گرفته شده است.

 

مستند«حملات پهبادها» در ادامه به بررسی اقدام سایر کشورها در ساخت اینگونه پهبادها می پردازد و نشان می دهد که کشورهای دیگری نیز بعدها شروع به ساختن پهبادهای خود کردند که از جمله آنها کشور ایران است که بدون شک این مسئله به هیچ وجه مورد پسند آمریکا نیست. در دقایق پایانی این مستند نیز جریانات و دستاوردهای مختلف این تکنولوژی و روبات ها نشان داده می شود.

 

مستند «حملات پهبادها» سه شنبه 14 آذر ماه ساعت 07:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این مستند به ترتیب سه شنبه ساعت 23:00 ، چهارشنبه ساعت 17:00 ، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 03:00 به روی آنتن می رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان