//
کدخبر: ۳۵۷۹۸۵ //

دانلود قسمت ۵ فصل ۷ جوکر

برای دانلود قسمت 5 فصل 7 جوکر(فینال سریال جوکر فصل هفتم قسمت پنجم و آخر) که روز دوشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت ۵ فصل ۷ سریال جوکر (قسمت آخر) با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم‌بها به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند.


دانلود قسمت 5 فصل 7 جوکر
به گزارش فرتاک نیوز،

برای شما کاربران محترم دانلود قسمت 5 فصل 7 جوکر که قسمت آخر و پایانی این مجموعه جذاب به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی است را آماده کرده‌ایم. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. و امروز قسمت آخر سریال جوکر فصل هفتم قسمت پنجم فینال منتشر شد که در ادامه می‌توانید به دانلود جوکر فصل ۷ قسمت ۵ فینال بپردازید.

دانلود قسمت 5 فصل 7 جوکر

 آنالیز بازیگران جوکر فصل 7 قسمت 5 فینال

در ادامه ما به بررسی عملکرد بازیگران جوکر فصل هفتم قسمت سوم می‌پردازیم این‌که با چه ترفندی دیگران را خندانده‌اند؟ و چگونه خود نمی‌خندند؟

 حامد آهنگی در قسمتی که گذشت چند خاطره بامزه از پدربزرگش و برقکار تعریف کرد که در عین بامزه‌گی کسی را به خنده نینداخت. یکی از مهمترین ویژگی‌های آهنگی به این است که خیلی زود خودش را با بقیه هماهنگ می‌کند و همین که کسی یک شوخی را استارت می‌زند همراهی‌اش می‌کند. مثل ماجرای آسانسوربازی‌اش با امین حیایی و بعد هم صحبت کردن به سبک کلاه‌قرمزی و پسرخاله. اوج کارش وقتی بود که نیکخواه حذف شد، روشش را ادامه داد. وقتی گفت به خاطر بیاورید زمانی که خورشید توی آسمان نیست چه رنگی است و بعد زیرپیرهنی مشکی‌اش را نشان داد نفس بقیه بند آمده بود. با این حرکت به همراه شیر دوشیدن از چارپایه گاوی شکل، مقدمات حذف سام را رقم زد.

امین حیایی در جوکر فصل هفتم قسمت پنجم

امین حیایی در قسمتی که گذشت نمایش بامزه آسانسور را همراه نیکخواه و آهنگی اجرا کرد که به جاهای بامزه‌ای رسید و بعد هم صحبت کردنش به سبک کلاه قرمزی موقعیت جذابی ایجاد کرد. اما قدم اصلی را با جوکرتایمش برداشت. همان نقطه شروع با معرفی شخصیت‌های سی‌سی‌می‌می و بتهون و نوازنده دمبل، شرایط را مهیا کرد و همین اول باعث حذف سام درخشانی شد.

موقع چالش «پش می‌اندازه»، به قدری خنده‌اش گرفته بود که اگر تمرکز نمی‌کرد و روی خودش مسلط نمی‌شد اصلا نمی‌توانست کار را پیش ببرد. هی می‌گفت صبر کنید  تمرکز کنم. بعد نفس عمیق می‌کشید و دوباره صدا در می‌آورد. البته صدای خروسش بیشتر شبیه بوقلمون بود.

هومن برق نورد آن‌قدر درگیر نخندیدن بود که به تنها چیزی که فکر نمی‌کرد خنداندن بود. جالب اینجاست که همین تلاشش برای نخندیدن واقعا خنده‌دار از آب درآمد.

هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که هومن برق‌نورد بالاخره بتواند از چالش «پش می‌اندازه» به راحتی خارج شود. مدام خودش را چک می‌زد و از جایش بلند می‌شد و دستش را می‌گرفت به سرش، دیگران می‌گفتند چنان چشم‌هایش از حدقه درآمده و سرخ شده بود که بقیه نگران حالش شده بودند. شرایطش آنقدر غیرعادی بود که باعث حذف سیروس میمنت شد.

سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

غلامرضا نیکخواه در جوکر فصل ۷ قسمت ۵

غلامرضا نیکخواه توی چالش یه شپش دارم پش می‌اندازه، آنقدر خنده‌اش گرفته بود که جمله‌ها را اشتباه می‌گفت و همین موقعیت عجیبی را ایجاد کرده بود. مثلا می‌گفت یه خروس دارم تخم می‌اندازه و … بعد هم که سر بازی آسانسور به همراه حیایی و آهنگی رفت پشت مبل و دیگر بالا نیامد. اما اوج کارش وقتی بود که بازی منتالیسم را راه انداخت. مخصوصا جایی که جواب سوال سه ضرب در پنج را روی دستش نوشته بود یا اسم سیامک را روی زیرپیراهنش. هربار به قول خودش ذهن‌خوانی می‌کرد، بعد متعجب می‌شد و می‌گفت مگه می‌شه؟ چطوری؟ برای مشاهده و دانلود جوکر فصل هفتم قسمت پنجم از طریق لینک بالا قابل اقدام کنید.

او هم مثل بقیه وارد کشمکش برای نخندیدن شده بود. موقع پش می‌اندازه سرخ شده بود و مدام پیشانی‌اش را می‌مالید. چند وقت یکبار سکوت می‌کرد و لب‌هایش را محکم بهم می‌چسباند. همه آنها را تحمل کرد اما درست موقع بازی منتالیسم خودش وقتی نزدیک بود همه را به خنده بیندازد خودش بی‌هوا خندید و حذف شد.

علیرضا استادی هم همچنان تیکه‌های بامزه‌ می‌انداخت. مثلا وقتی آهنگی داشت حرکات موزون انجام می‌داد به او گفت نخ‌هایت شل شده؟ یا وقتی داشت خاطره برق‌کار را تعریف می‌کرد گفت او برقکار نبوده یا پت و مت بوده‌اند. مدام هم گیر می‌داد به لباس سام درخشانی و می‌گفت چرا مردانه‌اش را انتخاب نکرده. درحالی که لباس خودش سوژه بقیه بود

تمام سختی را موقع چالش پش می‌اندازه تحمل کرد اما به خاطر یک سلفی موقعیتش به خطر افتاد. لبخند زدن همان و حذف شدن همان. جوکر فصل ۷ قسمت ۵ در ابتدای مطلب درج شده است.

سام درخشانی چالش جالبی با اکبر عبدی داشت و همین به وضعیت خنده‌داری برای همه تبدیل شده بود. عبدی مدام به او می‌گفت نباید پش می‌اندازه را مثل بقیه ادا کند چون همیشه نقش‌های جدی بازی کرده و برایش زشت است. از او می‌خواست دست‌هایش را بگیرد جلوی دهانش و اجرا کند و این حالت هم در آن موقعیت بحرانی خنده‌دار بود. چند باری هم معما طرح کرد تا بخنداند اما در کل بیشتر تلاشش روی نخندیدن بود تا خنداندن.

سام درخشانی در قسمت آخر جوکر

سام درخشانی در کل این مدت روی لب مرز خندیدن حرکت کرد. خودش هم تعجب کرده بود چطور تا قسمت اخیر رسیده است. تمام مدت صورتش سرخ بود و چشم‌هایش پر از اشک. تا اینکه مجموعه شرایط دست به دست هم دادند تا دیگر نتوانست تحمل کند و بلافاصله با ورود ژوله به جوکرتایم امین حیایی و خوردنش به پله، از روی صندلی پخش زمین شد و غش غش خندید.

یوسف صیادی کار به‌خصوصی انجام نداد جز اینکه شروع کرد به شعر خواندن و تعریف کردن از دستپخت حامد آهنگی و او هم بلند شد با آهنگش شروع کرد به انجام حرکات موزون.

موقع چالش «پش می‌اندازه» نزدیک بود نفسش از خنده بند بیاید. آنقدر خنده‌اش گرفته بود که مدام از نیکخواه می‌خواست به صورتش چک بزند بعد هم که دید مشکلش حل نمی‌شود از هومن برق‌نورد خواست چک بزند. خیلی سخت می‌توانست به خودش مسلط باشد و چالش را ادامه دهد. حتما از طریق لینک بالای مطلب به دانلود قسمت آخر جوکر و تماشای آن بپردازید.

سیروس میمنت فرصتی برای خنداندن در اختیارش نبود همان ابتدا وسط پش می‌اندازه از بازی رفت بیرون. سیروس میمنت که در فصل پنجم جوکر جزو نخندها بود و توانست برنده میدان باشد، در قسمت آخر جوکر که پخش شده سر چالش «پش می‌ندازه» دومین کارت را هم گرفت و حذف شد. او تمام مدتی که اکبر عبدی داشت چالش را همراهی می‌کرد یا تخمه می‌شکست یا محکم می‌کوبید توی صورت خودش. وقتی هم که حذف شد گفته وقتی قیافه هومن برق‌نورد را دیده که چشم‌هایش داشته در می‌آمده خنده‌اش گرفته چون تا حالا ندیده کسی اینطوری باشد.

سریال شب‌های مافیا 4

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می‌آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم‌های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان