//
کدخبر: ۳۵۱۶۰۷ //

دانلود قسمت ۴ چهارم فصل ۶ فینال جوکر

دانلود قسمت چهارم فصل ششم جوکر، دوشنبه ساعت 8 صبح با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم در ادامه قابل دانلود است.

 دانلود قسمت 4 چهارم فصل 6 فینال جوکر
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و اجرای سیامک انصاری هر هفته دوشنبه ها ساعت 8 صبح در وب سایت فیلیمو، شبکه نمایش خانگی و سایت های دانلود فیلم به پخش سراسری می‌رسد و هم اکنون می‌توانید در ادامه جدیدترین قسمت سریال جوکر قسمت چهارم فینال را به صورت قانونی دانلود کنید.

برای دانلود قسمت 4 فصل 6 (فینال) جوکر به این لینک مراجعه کنید.

بازیگران فصل 6 جوکر

عباس جمشیدی، ایمان صفا، یوسف تیموری، محمد رضا علیمردانی، بیژن بنفشه خواه، شهرام قاعدی، هومن حاجی عبدالهی، رضا شفیعی جم، سهیل مستجابیان و با اجرای سیامک انصاری

خلاصه قسمت 4 فینال جوکر

رئالیتی شو که در آن مهمانان قرار است در یک مهمانی سعی کنند دیگری را بخنداند و کسی که نخندد برنده بازی است. در قسمت قبلی به جز شهرام قاعدی همه ی مهمانان کارت زرد دریافت کردند و عباس جمشیدی و بیژن بنفشه خواه نیز از بازی حذف شدند باید دید در این قسمت ماقبل پایانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پخش قسمت 4 فصل 6 فینال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی حامد میر فتاحی و احسان علیخانی و با اجرای سیامک انصاری هر هفته دوشنبه ها هشت صبح یک مهمانی با فضای کمدی را فراهم می‌کنند، جدیدترین قسمت چهارم فصل ششم فینال جوکر این هفته دوشنبه 26 اردیبهشت ماه در وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا قابل دانلود است.

آپ مدیا دانلود فیلم

وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا یکی از سایت های قدیمی و معتبر در زمینه سایت فیلم است که تاکنون توانسته بالاترین امتیاز را از مخاطبین خود دریافت کند، خرید قانونی فیلم و سریال ها، به روزرسانی و تاریخ دقیق پخش فیلم و سریال ها، آپدیت دقیق و دسترسی آسان به لینک های دانلود فیلم از مزایای آپ مدیا نسبت به دیگر رقبا می‌باشد، دانلود رایگان فیلم های ایرانی و خارجی، دانلود انیمیشن های جدید و سریال های نمایش خانگی را می‌توانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از وب سایت آپ مدیا دریافت کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان