//
کدخبر: ۳۵۱۲۳۸ //

تخفیف ۲۰ درصدی کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون در ایام برگزاری نمایشگاه نسبت به تخفیف ۲۰ درصدی تمامی محصولات خود اقدام کرده است.

تخفیف ۲۰ درصدی کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این باره گفت: کانون در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نسبت به تخفیف ۲۰ درصدی تمامی محصولات خود به مدت ۱۰ روز از ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ اقدام کرده است.

وی افزود: در نمایشگاه مجازی نیز بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب با تاریخ انتشار بعد از سال ۹۸ و موضوع‌های جدید سرگرمی و بازی‌های فکری کانون به همراه لوح‌های فشرده تا اول خرداد ۱۴۰۱ عرضه شده است.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون در ادامه گفت: به منظور دسترسی همه مخاطبان و مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان در اقصی نقاط کشور این محصولات در سایت digikanoon.ir و shop.kpf.ir با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

برنگی با اشاره با این‌که سفارشات از سه تا هفت روز کاری به مقصد مشخص شده با بهترین کیفیت و تضمین سلامت کالا ارسال خواهد شد خاطرنشان کرد: توصیه ما به علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون این است که خریدهای خود را به زمان پایان روزهای کاری نمایشگاه مجازی معطوف نکنند تا بتوانیم با اولویت‌ها و پروتکل‌های تعیین شده نسبت به کارسازی سفارشات ثبت شده در بازه زمانی‌های مشخص اقدام کنیم.

وی ادامه داد با توجه به تجارب و بازخوردهای دریافت شده از سوی مخاطبان در دوره‌های گذشته بنا داریم در این فروش فوق‌العاده برای حفظ کیفیت محصولات تمام ارسالی‌ها در بسته‌بندی‌های جدید و پاکت‌های مخصوص صورت گیرد.

برنگی در پایان گفت: آمادگی داریم تا ۱۵ روز پس از پایان اردیبهشت برای افزایش رضایت‌مندی مخاطبان هدف نسبت به جبران کم وکاستی‌های احتمالی با سریع‌ترین روش اقدام کرده و به قید قرعه به ۱۰ نفر از تهیه کنندگان و خریداران برتر جوایز نفیسی از محصولات کانون اهدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان