//
کدخبر: ۳۴۳۸۸۹ //
فرمانده انتظامی ایلام خبرداد:

کشف محموله سنگین ۶۹۴ هزاری مواد محترقه در هلیلان

فرمانده انتظامی استان گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی و تنها در یک عملیات موفق پلیسی، 694 هزار مواد محترقه در شهرستان هلیلان کشف شد

 کشف محموله سنگین 694 هزاری مواد محترقه در  هلیلان

به گزارش فرتاک نیوز؛سردار "دلاور القاصی مهر" اظهار داشت:با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخرسال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک، برخورد با افرادی که در رابطه با تهیه ؛توزیع و قاچاق مواد محترقه فعالیت دارند در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از  800 هزار  انواع مواد محترقه در سطح استان  کشف شده است .

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کسی با شادی مردم مخالف نیست خاطر نشان کرد:دغدغه ما حفظ امنیت و سلامت روانی و جسمی مردم است و در این زمینه با هر کسی که بخواهد تهدیدی علیه مردم باشد قاطعانه برخورد می کنیم .

وی ادامه داد :ساخت ، خرید و فروش، حمل و توزیع مواد محترقه و منفجره ممنوع بوده و جرم محسوب می شود و تکلیف برخورد با این افراد در قانون به صراحت مشخص شده است و پلیس برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اغلب افراد آسیب دیده  در چهارشنبه آخرسال کودکان و نوجوانان هستند، یادآور شد:می طلبد خانواده های عزیز، در ایام پایانی سال، به ویژه چهارشنبه آخر سال، نظارت و مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

فرمانده انتظامی استان  ایلام  از مردم خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از فعالیت فرد یا افرادی که در زمینه  تولید و توزیع مواد محترقه  فعالیت می‌کنند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان