//
کدخبر: ۲۱۶۶۶۸ //

کارگردان «او یک فرشته بود» دوباره سریال ماورایی می‌سازد

علیرضا افخمی کارگردان سریال‌های تلویزیونی نظیر «او یک فرشته بود» و «پنج کیلومتر تا بهشت» قرار است سریالی تازه در ژانر ماورایی برای تلویزیون بسازد.

کارگردان «او یک فرشته بود» دوباره سریال ماورایی می‌سازد

«علیرضا افخمی» کارگردان سریال‌های تلویزیونی، با اشاره به ساخت سریال‌های جدیدی که در دست دارد، گفت: مدتی است که مشغول نگارش سریالی ماورایی برای شبکه نمایش خانگی هستم. کارهای مربوط به این سریال در حال پیگیری است، اما به جای مشخص و قطعی نرسیده است. 

وی ادامه داد: هنوز تهیه کننده این دو سریال به طور قطعی نشده است و به محض تعیین شدن در اولین فرصت در رسانه‌ها اعلام خواهد شد. 

این کارگردان با اشاره به نام این سریال نیز بیان داشت: هنوز نام قطعی برای این سریال ماورایی انتخاب نشده است، نام موقت دارد اما ترجیح می‌دهم تا نام اصلی آن را رسانه‌ای کنیم. 

وی درباره همکاری خود بعد از ۳ سال و ساخت سریال «پرستاران» در تلویزیون نیز گفت: قرار است یک فیلم‌نامه در ژانر ماورایی برای تلویزیون بنویسم که هنوز در مرحله طرح و نگارش قرار دارد. 

افخمی تا به حال کارگردانی سریال‌های «پنج کیلومتر تا بهشت»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید»، «تب سرد»، «پرستاران» و «زیر زمین» را برای تلویزیون به عهده داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان