//
کدخبر: ۲۱۵۱۴۴ //

امیریل ارجمند: جای قهرمان در سریال‌های ما خالیست

بازیگر نقش دکتر وزیری «معمای شاه» با انتقاد از نوع سریال‌سازی فاصله گرفته از تعلیق و پیچیدگی داستانی، تأکید کرد که سریال‌های ما امروز درگیر قصه‌گویی ساده شده و خلأ قهرمان را در سریال‌های تلویزیونی احساس می‌کنیم.

 امیریل ارجمند: جای قهرمان در سریال‌های ما خالیست
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» از حضور شبنم قلی‌خانی و پژمان بازغی به عنوان بازیگران این سریال که بعد از مدت‌ها باب کارگردانی احمد امینی را در تلویزیون باز کرده، خبر داد.  این ملودرام اجتماعی در 2 فصل 30 قسمتی ساخته می‌شود و از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

امیریل ارجمند در گفتگویی از حضور خودش در یک نقش منفی سریال «بیگانه‌ای با من است» خبر داد. او تصریح کرد: من "هاشم" «بیگانه‌ای با من است» احمد امینی هستم؛ خوشحالم بعد از «معمای شاه» که یک مدتی در تئاتر و موسیقی فعالیت داشتم حالا با یک نقش منفی و متفاوت به تلویزیون برگشتم.

وی در خصوص این سریال تلویزیونی گفت: این سریال همان تعلیق‌ها و پیچیدگی‌های داستانی را دارد که تلویزیون ما امروز به آن نیاز دارد؛ دیگر از این همه داستان‌های یک سطحی و بدون پیچیدگی خسته شده‌ایم و بایستی سازندگان سریال‌ها هم به این سمت بروند و مخاطب این‌چنین در پایِ تماشای سریال‌ها، درگیر تلویزیون می‌شود.

*در کنار امیریل ارجمند، پژمان بازغی و شبنم قلی‌خانی، نگار عابدی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن و پرویز پورحسینی، ایفای نقش می‌کنند.

در حالی «بیگانه‌ای با من است» تصویربرداری می‌شود که بهروز مفید تهیه‌کننده آن در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرده که "پیش‌بینی‌مان این است فصل اول این سریال در قالب 30 قسمت به پخش امسال شبکه دو سیما برسد."

داستان «بیگانه‌ای با من است» از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببین آن می‌شود.

امیریل ارجمند بازیگر دکتر وزیری سریال «معمای شاه» در خصوص ساخت سریال‌های پیچیده و پُرتعلیق در سیما گفت: ما امروز در تلویزیون احتیاج داریم به داستان‌های پرپیچ و خم با روایت‌های پُرتعلیق! دیگر باید از سادگی روایت خارج شویم و قصه‌‌ها پیچش و تعلیقی از جنس یک قصه تصویری داشته باشند و از داستان‌گویی ساده نزدیک به رادیو، پرهیز شود. در واقع معجزه تصویر فراموش نشود؛ کار احمد امینی این خاصیت را دارد که تعلیقش وابسته به تصویر، شخصیت‌ها و تیپ‌هاست.

وی تأکید کرد: سریال‌های ما امروز درگیر قصه‌گویی ساده است و حسرت ما داشتن یک قهرمان در سریال‌های تلویزیون است. ما یک زمانی در سریال‌هایمان به قهرمان توجه می‌کردیم و امروز هم باید در سریال‌هایمان هنجارسازی و قهرمان‌سازی بوجود آوریم؛ قهرمانان درستی که تبدیل به یک اسوه شوند و از ادبیات و تاریخ‌مان هم غافل نشویم.

ارجمند در پایان خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم استادها خانه‌نشین شوند و شاگردها برقصند و بر خودشان ببالند! این اتفاق خوبی نیست که استادهایمان خانه‌نشین شده‌اند و شاگردها می‌رقصند و می‌بالند؛ ای کاش دست این استادها را بگیرند از خانه‌هایشان بیرون بیایند و یک نسل از دانش و علم و استعدادشان سیراب شوند؛ چرا که آن‌ها به واقع هیچ‌گاه دنبال سلبریتی شدن نبودند و همیشه تشنه به رخ کشیدن هنرشان و توسعه هنر و هنرمندی بوده‌اند. این نکات باید پیشه و الگوی جوانان امروز دنیای بازیگری و هنرمان باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان