//
کدخبر: ۲۰۴۷۳۳ //

برگزاری نشست هم‌اندیشی اجرای «همایش سوگواره عاشورایی» در اسلامشهر

اولین نشست هم‌اندیشی اجرای «همایش سوگواره عاشورایی» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولین انجمن نمایش و موسیقی شهرستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی اجرای «همایش سوگواره عاشورایی» در اسلامشهر
به گزارش فرتاک نیوز،

در این نشست میثم مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر،ضمن تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرستان و اجرای برنامه‌های نو، ابتکاری و خلاقانه، به مناسبت‌ها و ایام در پیش‌رو اشاره نمود و افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان برآنیم تا در ایام ماه محرم و صفر و با استفاده از توان موجود در شهرستان همایش سوگواره عاشورایی را با محوریت‌های؛ اجرای نمایش تعزیه، عصر شعرهای آیینی، زنده نمودن آیین‌ها، آواها و نواهای عاشورایی، تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان برگزار نماییم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن حمایت از کلیه فعالان و انجمن‌های فرهنگ و هنر شهرستان از پیشنهادها و طرح‌های نو و جدید آنان در حوزه‌های مختلف استقبال نمود و افزود: انجمن موسیقی و تعزیه باید با  تعامل و هم افزایی در اجرای این سوگواره ما را یاری‌رسان باشند.

در ادامه این نشست تخصصی، مسئولین انجمن موسیقی و تعزیه نیزضمن تبریک و تشکر و قدردانی از برگزاری چنین جلسات تخصصی بعنوان اتاق فکر شهرستان، آمادگی شان را برای انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف در طول سال بویژه در ماه محرم  و صفر اعلام نمودند.

گفتنی است: مجیدعزیزی به عنوان مسئول انجمن موسیقی شهرستان و احد صدقی به عنوان مسئول انجمن تعزیه با حکم از روسای انجمن‌های استانی در شهرستان مشغول به فعالیت می‌باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان