//
کدخبر: ۱۶۰۷۰۰ //
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر:

فعالیت کارناوال شادی‌پیمایی عروسکی قابل تقدیر است

نشست روسای انجمن‌های نمایش استان تهران با محوریت ارائه راهکار برای پیش برد تئاتر در استان تشکیل شد.

فعالیت کارناوال شادی‌پیمایی عروسکی قابل تقدیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست روسای انجمن‌های نمایش استان تهران با محوریت ارائه راهکار برای پیش برد برنامه‌ها و فعالیت‌های نمایشی در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر تشکیل شد.

photo15

 این نشست با حضور شریفی رئیس گروه هنری معاونت هنری و سینمایی استان تهران، شفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، علایی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ، سالاریان نائب رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، مهدی‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به همراه جمعی از مسئولین انجمن‌های نمایشی شهرستان های استان تهران برگزار شد.

 مهدی‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در این نشست در باره برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه نمایش شهرستان پرداخت و از همکاری و حمایت مسئولین استان و شهرستان در اجرای این فعالیت‌ها بویژه برنامه فصل تئاتر اسلامشهر و کارناوال شادی‌پیمایی عروسکی تشکر کرد.

 شفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هم در مورد عملکرد انجمن‌های هنری شهرستان‌ها توضیحاتی ارائه نمود و حمایت مسئولین انجمن‌های نمایشی  از اجراهای پر فروش در شهرستان‌ها تأکید نکرد .  

او در ادامه خواستار طراحی پوسترهای نو و ایده‌های خلاق، فروش بلیط اینترنتی در سایت تیوال شد و اعلام نمود از نمایش‌هایی که در قالب فصل تئاتر به اجرا در می‌آیند حمایت خواهد شد.

گفتنی است که در این نشست با اهدای مدالیوم از رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر به پاس مشارکت در برگزاری فصل تئاتر کودک و نوجوان و کارناوال شادی‌پیمایی به عنوان حامیان تئاتر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

پس از اتمام نشست کلیه مدعوین و میهمانان در ضیافت شام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر شرکت نمودند.

خبرنگار: سامان صفری

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان