//
کدخبر: ۱۹۵۱۸۹ //

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی خواننده مشهور پاپ

غلامرضا صنعتگر با اشاره به بازگشت بیماریش گفت:اگر مسئولان به من وعده وعید نمی‌دادند تا الان مشکلم را خودم حل می‌کردم.

 آخرین اخبار از وضعیت جسمانی خواننده مشهور پاپ
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا صنعتگر خواننده ارزشی کشور همچنان با مشکل نوسان شدید فشار خون مواجه است. او بار‌ها در بیمارستان بستری شده و حتی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

صنعتگر درباره آخرین وضعیت خود، گفت: متاسفانه سه روز است که مجدد بیماری سراغ من آمده است. فشار بسیار بالا که سلامتی بدنم را تحت تاثیر قرار داده است.

وی بابیان اینکه البته در حال حاضر بیمارستان نیستم،گفت: الان بندر عباس هستم و پزشکم اجازه برگشت با هواپیما را نداده است. باید منتظر بمانم تا بدنم به حالت عادی خود برگردد.

صنعتگر ادامه داد:قرار بود یک عمل در خارج از کشور انجام دهم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و فعلا به همین دارو‌ها بسنده کردم و منتظرم ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

خواننده قطعه «میشه ضامنم بشی» در ادامه به فعالیت‌های هنریش اشاره کرد و گفت: بعضی قطعات را خوانده ام، اما آن انرژی و حس و حال قبل را ندارم. زمانی که یک هنرمند کار هنری انجام می‌دهد، باید سرشار از انرژی باشد؛ متاسفانه انرژی من کم شده و ان شاء الله با دعای مردم روحیه ام بهتر شود.

صنعتگر در پایان با گلایه از مسئولان گفت: مسئولان همان ابتدا فقط یک وعده دادند و رفتند؛ من هم خیلی پیگیر وعده‌ها نشدم. از کلمه کمک بدم می‌آید. این افراد قرار بود یک همکاری کنند که این همکاری را نکردند و به بدترین شکل ممکن من را در تنگنا قرار دادند. اگر به من وعده وعید نمی‌دادند تا الان مشکلم را خودم حل کردم. من به دلیل وعده وعید‌های افرادی که نمی‌دانم اسمشان را مسئول بگذارم یا چیز دیگر،منتظر ماندم؛ این افراد با جان هنرمندان بازی می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان