//
کدخبر: ۱۸۷۰۶۲ //

تجربه ترس و هیجان در اولین قسمت از فینال «عصرجدید»

اولین قسمت از فصل دوم مسابقه استعدادیابی «عصرجدید» شب گذشته با حضور چهارگروه به روی آنتن رفت.

تجربه ترس و هیجان در اولین قسمت از فینال «عصرجدید»
به گزارش فرتاک نیوز،

با پایان یافتن فصل مقدماتی بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران، نوبت به پخش دور دوم این رقابت مهیج فرارسیده است. ۶۰ اجرای برتر دوره نخست این برنامه، بعد از آموزش یک هفته‌ای در باشگاه مهارت و زیر نظر مربیانی از حوزه‌های مختلف، آماده‌اند تا قسمت به قسمت، پازل «عصرجدید» را تکمیل کنند.

‌شرکت‌کننده‌ها در ابتدا با ۴ضربدر قرمز رنگ هیات داوران روبه رو هستند و باید با اجرای قدرتمند خود، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی را مجاب کنند تا ضربدر‌ها سفید شود.

دربخش ابتدایی داوران درباره رای‌های خود در فصل اول توضیح دادند و نونهالی گفت: من با توجه به میانگین کیفی شرکت کنندگان رای دادم، اما در فصل اول به خاطر دو رای منفی و یک رای مثبت خود پشیمان هستم البته باید بگویم رای من تاثیری در نتیجه نهایی نداشت چراکه ما سعی کردیم رای نهایی ما عادلانه باشد.

عظیمی نژاد بیشترین رای منفی در فصل اول به شرکت کنندگان داد او نیز گفت: من هم رای منفی به دو خواننده دادم که کاش اجازه می‌دادم در به نظرم باید رای مثبت خود را اعلام می‌کردم.

حیایی نیز با دادن بیشترین رای مثبت در فصل اول اعلام کرد: در فصل دوم داوری بسیار سخت‌تر خواهد بود و نقاط ضعف افراد در باشگاه مهارت برطرف شده است، به همین منظور امیدوارم شاهد اجرا‌های خوبی در این مرحله باشیم.

اجرای اول فصل دوم را پارسا خائف در حوزه خوانندگی سنتی بود. او توانست با اجرای مسلط رای مثبت داوران را دریافت کرد.

اما اجرای دوم به خاطر داشتن لحظات خطرناک علیخانی از مخاطبان درخواست کرد که این بخش را مشاهده نکنند و کنار صفحه تلویزیون نشانه ۱۷- تا پایان اجرای دوم ثبت شد.

گروه ضامن آهو اجرای دوم را روی صحنه «عصر جدید» به عهده گرفتند و توانستند با اجرای بسیار حساس فقط سه رای مثبت دریافت کنند.

یسرا سلیمانی اجرای سوم «عصر جدید» را به عهده گرفت و به محاسبات ریاضی پرداخت، اما نسبت به اجرای فصل اول به دلیل استرس چند خطا داشت.

علیخانی گفت: برای اینکه استرس تو کمتر شود، حاضریم کمکت کنیم. مثلا برنامه را برایت متوقف کنیم و شما در پشت صحنه کمی آرام شوی!

سلیمانی صادقانه گفت: کاری از دست شما برنمیاد من باید استرسم کنترل کنم. این عادلانه نیست و من نمیتوانم این موضوع قبول کنم.

علیخانی گفت: اعتراف میکنم یکی از قانع‌ترین جواب‌ها را در «عصر جدید» شنیدم.

اجرای نمایش ورزشی گروه آرمیک (اکبر رسولی و محمد جلیلی) آخرین اجرای فصل دوم «عصرجدید» بود که توانستند دو رای منفی و دو رای مثبت دریافت کنند.

در فصل دوم داوران دو اجرا را در هر برنامه انتخاب می‌کنند که انتخاب نهایی به عهده مخاطبان خواهد بود.

در پایان قسمت اول داوران پارسا خائف وگروه ضامن آهو را به عنوان برگزیده انتخاب کردند و حالا از امشب باید منتظر رای مردم باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان