//
کدخبر: ۱۱۴۴۲۷ //

بالاترین دستمزد تاریخ تلویزیون برای گلزار

مسابقه‌ «برنده باش» که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود، بر خلاف شعارهای مطرح توسط گلزار، در راستای درآمد کلان است . این برنامه پیش از آغاز نه تنها هزینه‌هایش را بازمی‌گرداند، بلکه به سوددهی بسیار بالایی برای عوامل آن خواهد رسید که مطالعه هیچ سهمی در آن ندارد. در واقع با یک بخت‌آزمایی آنلاین مواجه هستید.

بالاترین دستمزد تاریخ تلویزیون برای گلزار
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا گلزار به تازگی در تلویزیون تبلیغ مسابقه‌ای را کرد که قرار است به برنده آن 100 میلیون تومان پرداخت شود؛ رقمی که برای طیف وسیعی از مردم قابل توجه است اما نه در مقابل کیسه بزرگی که برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه دوخته شده است.

برای درک ماجرا باید به جزئیات این برنامه پرداخت که از یک اپلیکیشن آغاز می‌شود. پس از نصب اپلیکیشن باید سوالات را جواب دهید و بکوشید با پاسخ به سوالات بیشتر صدرنشین شوید. هشت نفر اول رده بندی این اپلیکیشن که بیشترین تعداد پرسش ها را در هر هفته پاسخ داده باشند، به این برنامه دعوت می‌شوند و با هم رقابت می‌کنند.

تا اینجا ظاهراً همه چیز عادی است و با یک مسابقه سالم روبه رو هستیم اما ماجرا از آنجا رنگ دیگری به خود می‌گیرد که برای پیشرفت در این مسابقه و شانس راه یافتن به جمع هشت نفر، باید دست به جیب شد و هزینه کرد.

بخش شیرین ماجرا برای برگزارکنندکان همین جاست. می‌توانید سوال بخرید و به سرعت در رده بندی بالا بروید! سازندگان این مسابقه بسته‌های 2500 تومانی تا 20 هزار تومانی را عرضه کرده‌اند که متناسب با قیمت، 30 تا 1440 سوال را به راحتی به دست می‌آورید. اگر همه 1440 سوال را بی‌پاسخ بگذارید نیز 28800 امتیاز به دست می‌آورید و با خرید بسته‌های بیشتری شانس بیشتری نسبت به دیگران خواهید داشت.

برگزارکنندگان روی همین بخش حساب کرده‌اند که از این طریق رقمی بسیار نجومی به دست آورند و در نهایت گلزار نیز از این مسیر بالاترین دریافتی را در تاریخ تلویزیون داشته باشد.

بنابراین اساساً بحث مطالعه مطرح نیست و پرسش‌های مطرح توسط این اپلیکیشن را می‌توان با سرچ گوگل نیز به سادگی پاسخ داد و این ماجرا صرفاً یک مدل بازی بخت آزمایی است که پیش از این نیز به شیوه‌های آبرومندانه‌ترین توسط برخی اپلیکیشن‌ها در برنامه‌های مختلف پیاده سازی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ثریا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان