//
کدخبر: ۱۸۶۷۰۲ //

دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای دختران کرمانشاه میزبان نخستین دوره پرورش و شکوفایی ایده‌های انجمن‌های علمی دانشکده‌ها

دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای دختران کرمانشاه میزبان نخستین دوره پرورش و شکوفایی ایده‌های انجمن‌های علمی دانشکده‌های فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه شد.

دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای دختران کرمانشاه میزبان نخستین دوره پرورش و شکوفایی ایده‌های انجمن‌های علمی دانشکده‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

الهه محبی دبیر این همایش گفت: نخستین دوره پرورش و شکوفایی ایده‌های انجمن‌های علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با حضور دکتر کیهانی رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه، دکتر محمدی رئیس دانشکده فنی شماره دو، خانم دکتر کرم‌پور ریاست دانشکده فنی مرکز دختران با همراهی دکتر طلوعی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه با رویکرد ارتقا همکاری انجمن‌ها، ایجاد فن بازار وچگونگی ارتباط با صنعت در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مرکز دختران کرمانشاه برگزار شد.

1 (4)

ساسان زنگنه از اساتید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه هم در این همایش با تاکید بر اینکه باید بین صنعت و دانشگاه ارتباط برقرار کنیم، گفت: دانشجویان در قالب انجمن‌های تخصصی باید خودشان را نشان دهند تا صنعت از محصولات و ایده‌های آنان استقبال کند.

او افزود: این رویداد با دو رویکرد دنبال شده است اول این که رویکرد اجتماعی با موضوع ارتباط هنر وصنعت و دانشگاه  بامحتوای کودکان کار و ایجاد فضای کسب و کار مناسب برای کودکان کار و ایجاد شغل پایدار و دوم هم با رویکرد فنی با هدف ایجاد فن بازار و گرده‌همایی انجمن‌های استان کرمانشاه در راستای ساختن  فضای رقابتی برای استفاده از استعداد‌های مختلف در دانشکده‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه می‌باشد.

زنگنه ادامه داد: اکنون شش هزار دانشجو در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه در قالب سه دانشکده در شهر کرمانشاه و یک دانشکده در اسلام‌آبادغرب در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

عکاس: رویا بهزادی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان