//
کدخبر: ۱۸۰۶۶۹ //

صداپیشه انیمیشن «پاندای کونگ فو کار» بازیگر فیلم جدید کارگردان «تایتانیک» شد

میشل یئو بازیگر مالزیایی سینمای هالیوود در ادامه فیلم جدید جیمز کامرون به نام «آواتار» بازی خواهد کرد.

صداپیشه انیمیشن «پاندای کونگ فو کار» بازیگر فیلم جدید کارگردان «تایتانیک» شد
به گزارش فرتاک نیوز،

میشل یئو بازیگر مالزیایی و رزمی کار هالیوود در مجموعه فیلم‌ها ی جدید اوتار به کارگردانی جیمز کامرون در نقش دانشمندی به نام کارینا موگو ایفای نقش خواهد کرد.

کامرون درباره او می گوید: او همیشه شخصیت‌های ماندگار و به یاد ماندنی را خلق کرده است و من نیز به دنبال این هستم تا همین موضوع را بر روی دنباله‌های فیلم سینمایی آواتار پیاده کنم.

یئو به تازگی در فیلم سینمایی «آسیایی‌های پولدار» بازی کرده است، همچنین از دیگر فیلم‌های او می توان به «ببر خیزان، اژد‌های پنهان»، «فردا هرگز نمی‌میرد» و «خاطرات یک گیشا» اشاره کرد، این بازیگر مالزیایی در آینده‌ای نزدیک با فیلم «آخرین کریسمس» به کارگردانی پاول فیگ وهمچنین فیلم «درجه رئیس» به سینما می‌آید.

فیلم «آواتار ۲» اولین فیلم سینمایی از چهار قسمت تایید شده توسط جیمز کامرون است که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۹۹) اکران خواهد شد، سه قسمت باقی مانده این فیلم نیز تاریخی تقریبا مشاهده و طی سال‌های آتی اکران می شود به طوری که «آواتار ۳» در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، «آواتار ۴» نیز در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و آخرین فیلم سینمایی این مجموعه در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) اکران خواهند شد.

اولین فیلم سینمایی این فیلم افسانه‌ای و فانتزی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا کنون با ۲.۸ میلیون دلار بیشترین فیلم پرفروش تاریخ سینما لقب گرفته است، کامرون در ابتدا تصمیم گرفت که دو قسمت از این فیلم بسازد تا سه گانه اش را کامل کند، اما بعد از مشورت با نویسندگان و طراحان این فیلم سینمایی تصمیم گرفت در مجموع چهار فیلم دیگر با عنوان سینمایی «آواتار» بسازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان