//
کدخبر: ۸۸۲۹۱ //

«جیمز کامرون» امیدوار به ساخت ۴ دنباله «آواتار»

«جیمر کامرون» اعلام کرد فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم فیلم علمی-تخیلی «آواتار» در ۱۰۰ روز آینده آغاز می‌شود.

«جیمز کامرون» امیدوار به ساخت ۴ دنباله «آواتار»
به گزارش فرتاک نیوز،

این کارگردان ۶۳ ساله کانادایی اعلام کرد: حدود ۱۰۰ روز دیگر فیلمبرداری فیلم قسمت دوم و سوم از مجموعه‌ فیلم‌های «آواتار» آغاز می‌شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن این فیلم‌ها ساخت قسمت چهارم و پنجم نیز در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که فیلمنامه و طراحی موجودات وشخصیت‌های همه این چهار دنباله آماده است گفت: من شخصا به ساخت همه این دنباله‌ها متعهد هستم.

کمپانی فاکس قرار است پخش قسمت بعدی از مجموعه فیلم «آواتار» را بر عهده داشته باشد اما این استودیو در فرآیند فروش به کمپانی دیزنی به قیمت دو میلیارد دلار قرار دارد و «باب ایگر» رئیس دیزنی نیز هنوز طراحی و جزئیات مربوط به دنباله‌های «آواتار» را ندیده و درباره آن اظهار نظری نکرده است.

قسمت اول فیلم «آواتار» در سال ۲۰۰۹ به سینما آمد و در نهایت با  ۲.۷۶ میلیارد دلار، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرد و به همراه فیلم «تایتانیک» و «جنگ ستارگان: نیرو بی‌می‌خیزد» تنها فیلم‌هایی هستند که فروشی بیش از ۲ میلیارد دلار داشته‌اند.

قرار است قسمت دوم فیلم «آواتار» از تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود.

«کامرون» پیش از این از ساخت همزمان قسمت‌های دوم، سوم، چهارم وپنجم مجموعه فیلم‌های «آواتار» خبر داده بود و طبق برنامه‌ریزی قرار است «آواتار ۳» از تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، «آواتار ۴» از تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و «آواتار ۵» نیز از تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ در سینماهای جهان اکران شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان