//
کدخبر: ۱۴۸۲۴۸ //
فرماندار کرمانشاه:

مسئولان دلسوز پای کاراند و باید بیشتر به مشکلات مناطق محروم رسیدگی کنند

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در مسجد انصارالحسین با مردم فقیرنشین و محروم منطقه چقاگلان دیدار کرد و از نزدیگ مشکلات این محله را مورد بررسی قرار داد.

مسئولان دلسوز پای کاراند و باید بیشتر به مشکلات مناطق محروم رسیدگی کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه همراه مهندس میرزایی شهردار منطقه یک و معاون آبفا و معاون اداره شرکت توزیع برق شهر کرمانشاه در مسجد انصارالحسین با مردم فقیرنشین و محروم چقاگلان دیدار کرد و از نزدیک مشکلات این محله را مورد بررسی قرار داد.

PSX_20181127_181828

او افزود: چند سالی از لحاظ اعتبار خوبی نداریم، قول می‌دهم طی بازدید و نشستی برای بررسی مشکلات در فرمانداری برگزار خواهیم کرد و جز مصوبات این جلسه می‌باشد.

فرماندار کرمانشاه گفت: شهردار منطقه یک برای لکه‌گیری و آسفالت و روشنایی معابر از فردا اقدام خواهد کرد.

رنجبر ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب نیز بزودی باید پاکسازی را شروع کند و برای لای‌روبی نیز بزودی اقدام نماید.

او افزود: 700میلیارد تومان از صندوق بین‌المللی وام قرار به کرمانشاه اختصاص یابد با مبلغ  90 میلیارد تومان دیگر که مهندس هوشنگ بازوند استاندار دلسوز و پرتلاش کرمانشاه دستور و موافقت آن را گرفته تا مشکلات فاضلاب را به طور جدی حل نماید.

PSX_20181127_181801

فرماندار کرمانشاه گفت: باید همه کمک کنیم تا مشکلات این مناطق محروم به ویژه محله چقاگلان را زودتر انجام گیرد و هرچند مسئولان دلسوز هستند و پای کار آمدند.

رنجبر گفت: فرزندان این محله‌ها دراری استعداد فراوانی هستند و این نونهالان و نوجوانان سرمایه کشورمان هستند و  در راستای آموزش و تربیت آنان باید بیشتر از این تلاش نمایم.

 


 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان