//
کدخبر: ۱۳۰۳۰۱ //

تشکیل نشست کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان در استانداری ایلام

نشست کارگروه گردشگری با حضور ”احمد کرمی” معاون امور عمرانی استانداری، ”معروف بسطامی” فرماندار ایلام و دیگر دستگاه‌های عضو در دفتر عمرانی استانداری تشکیل شد.

تشکیل نشست کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان در استانداری ایلام
به گزارش فرتاک نیوز،

شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری ایلام گفت: در نشست کارگروه میراث فرهنگی وگردشگری استان ایلام ، ۴ طرح پیشنهادی گردشگری مطرح و مورد بررسی اعضاء جلسه قرار گرفت.

وی هم از هفت طرح گردشگری در دست اقدام با پیشرفت فیزیکی ۵ تا ۹۰ درصد با اشتغالزایی ۵۸۳ تن و با اعتبار ۹۷ میلیارد تومان در استان ایلام خبر داد  و افزود: بخش خصوصی و متقاضیان اجرای طرح‌های  گردشگری می‌توانند درخواست‌های خود را قبل از اتمام طرح‌های مطالعاتی به میراث‌فرهنگی برای طرح در این کارگروه ارائه کنند.

احمد کرمی” معاون عمرانی استاندار  با مهم خواندن طرح‌های مربوط به گردشگری در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان اظهار کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های عضو کارگروه گردشگری در راستای توسعه گردشگری امری ضروری و انکار ناپذیر است.

کرمی در جذب سرمایه‌گذاران و استقبال از آن‌ها جهت سرمایه‌گذاری درطرح‌های مختلف استان به‌ویژه طرح‌های گردشگری و حمایت های لازم از جانب دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان