//
کدخبر: ۱۲۸۵۰۸ //
معاون امور اقتصادی استاندار ایلام:

لزوم تشکیل کانون بازنشستگان

در حال تشکیل کانون بازنشستگان هستیم که این موضوع می‌تواند راهی برای غلبه بر مشکلات امروز بازنشستگان باشد.

لزوم تشکیل کانون بازنشستگان
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، ایوب درویشی معاون امور اقتصادی استاندار ایلام صبح امروز در مراسم تکریم از بازنشستگان  قیام امام حسین(ع) را الگویی جامع و کامل برای زندگی عالم بشریت ذکر کرد و اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) ندای حقیقت در عالم بود، صدایی که به زیبایی راه میان حق و باطل را مشخص کرد.

وی افزود: اگر ظلم و ظالم را نتوانی نابود کرد بایست رسوا کرد و امام حسین (ع) و یارانش اگرچه به شهادت رسیدند اما پیروز نهایی علیه ظلم و ستم در عالم هستی شدند و این ظفرمندی برای همیشه ادامه خواهد یافت.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: درمان بسیاری از دردها در اجتماع است و امروز اجتماع بازنشستگان در این مکان می‌تواند نقطه‌ عطفی برای کارهای بزرگ‌تر باشد.

درویشی ادامه داد: انشاءالله با کمک شما قدم در راه گذاشته‌ایم و در حال تشکیل کانون بازنشستگان هستیم که این موضوع می‌تواند راهی برای غلبه  بر مشکلات امروز بازنشستگان باشد.

وی افزود: بازنشستگان عمرجوانی خود را برای خدمت به مردم و سیستم، گذاشته است و امروز بر همه وظیفه است که آنچه از دست ما بر می‌آید برای آنان انجام دهیم.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: واقعیت آن است که هر جور که ما با شما بازنشستگان رفتار کنیم آیندگان هم با ما رفتار خواهند کرد.

درویشی ادامه داد: کسانی که کوله باری از تجربه و اندوخته دارند را نبایست به حال خود رها کرد.

او افزود: بازنشستگان را دریابیم نه صرفاً به خاطر کمک به آنها بلکه به خاطر کمک به خودمان چرا که تجربه بازنشستگان ثروت بی‌بدیلی ست که نبایست به راحتی از آن گذشت.

خبرنگار  ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان