//
کدخبر: ۱۱۸۱۴۹ //

بازدید خبرنگاران استان کرمانشاه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از بقای متبرکه سید عبیدالله هجیج

بازدید خبرنگاران استان کرمانشاه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از بقای متبرکه سید عبیدالله هجیج
به گزارش فرتاک نیوز،

تعدادی از خبرنگاران استان کرمانشاه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از بقعه‌ متبرکه سید عبیدالله کوسه هجیج شهرستان پاوه به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بازدید کردند.

مجتبی کوهگرد مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این بازدید به خبرنگاران گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ وقف در بقعه‌های شاخص کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او  افزود: این طرح با یک رویکرد متفاوت در حال برگزاری است که در سال‌های گذشته به صورت ثابت در بقاع متبرکه کلاس‌های احکام، ورزش، خطاطی و قرآن برگزار می‌شد اما امسال در کنار این کلاس‌ها اردوهای یک روزه نیز تدارک دیده شده است که امروز نیز به پاسداشت روز خبرنگاران تعدادی از آنان را برای بازدید از سیدعبیدالله به پاوه آوردیم تا از نزدیک شاهد اجرای این طرح باشند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امسال به بمناسبت روز خبرنگار و پاسداشت این روز اقدام با برگزاری این اردوها کرده‌ایم تا در راستای اهدافی که داریم خبرنگاران هم با از بقعه‌های استان کرمانشاه بازدید کنند و در نهایت خبرنگاران مروج شوند و از نزدیک شاهد اجرای این طرح نشاط معنوی باشند.

کوهگرد ادامه داد: امسال استقبال خوبی از این طرح شده و طرح نشاط معنوی در  بقعه‌های متبرکه استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

او افزود: پارسال نیز این طرح نشاط معنوی بقعه‌های امامزاده مهدی و امامزاده باقر شهرستان هرسین و سایر بقعه‌های استان اجرا شد و امسال نیز بقعه سید عبیدالله کوسه هجیج شهرستان پاوه در حال برگزاری است.

خبرنگار طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان