//
کدخبر: ۱۱۵۳۰۳ //

آغاز طرح غزال با سرویس‌های ویژه در کرمانشاه

آغاز طرح غزال با سرویس‌های ویژه در  کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

طرح سرویس‌های ویژه ADSL  با عنوان غزال با سرعت تا چهار برابر بیشتر، زمان استفاده بیشتر و بدون افزایش تعرفه در کرمانشاه شروع شد.

سید کامران محجوب مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و کسب رضایتمندی مشتریان محترم ADSL، مخابرات منطقه کرمانشاه همزمان با سراسر کشور طرح غزال را در استان کرمانشاه به اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: این  طرح برای مشترکین مخابرات ازجمله مشتریان فعلی، مشتریانی که زمان سرویس آنها به اتمام رسیده و مشترکینی که جدید هستند طراحی و اجرا شده است.

 مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: در طرح غزال شرکت مخابرات، مشتریان فعلی  می‌توانند تا چهار برابر سرعت در خواستی را با توجه به زمان سرویس در خواستی در یافت نمایند، مشتریان جدید ADSL  می‌توانند با در خواست سرویس‌های یکساله یک دستگاه مودم رایگان دریافت نموده و مشتریان غیر فعال ADSL مخابرات که زمان سرویس آنها به اتمام رسیده است می‌توانند علاوه بر سرویس‌های دیگر با درخواست سرویس‌های سه ماهه از یک ماه سرویس رایگان و یا تا چهار برابر سرعت بیشتر برخوردار شوند.

محجوب ادامه داد: هدف از اجرای طرح غزال کسب رضایتمندی مشترکین ADSL  مخابرات و جذب  مشتریان جدید است و در طرح فروش سرویس‌های ویژه ADSL شرکت مخابرات (غزال) سرویس‌های متنوع با سرعت‌های 512Kb  تا 16Mb  با شرایط ویژه  وبدون افزایش تعرفه به متقاضیان ارائه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به دفاتر خدمات ارتباطی و یا مراکز امورمشترکین مخابرات مراجعه و یا ازطریق سایت www.tck.ir  اقدام نمایند.

خبرنگاران: طیبه دولت‌آبادی و فاطمه زردویی

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان