//
کدخبر: ۳۹۶۸۵۲ //
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

همسرم در رابطه جنسی خواسته‌های غیر متعارف دارد| هر چه هم واکنش منفی دارم باز تکرار می‌کنه!می ترسم بهم خیانت کنه!

در برابر خواسته‌های غیرمتعارف جنسی همسر چه کار باید کرد؟

همسرم در رابطه جنسی خواسته‌های غیر متعارف دارد| هر چه هم واکنش منفی دارم باز تکرار می‌کنه!می ترسم بهم خیانت کنه!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر همسر شما در نیازهای جنسی خواسته‌های غیرمتعارف دارد، اولین قدم برای حل این مشکل این است که با او صحبت کنید و به او بگویید که این خواسته‌ها برای شما غیرقابل پذیرش هستند. سعی کنید به صورت صحبت آرام و صادقانه با هم برای پیدا کردن راه حل مناسب صحبت کنید.

لازم است توجه داشته باشید که در هر رابطه زناشویی، نیازهای جنسی و عاطفی متفاوت هستند و برای حفظ سلامت روانی رابطه، احترام به نیازهای هر دو طرف لازم است. با این حال، در صورتی که خواسته‌های همسر شما با حقوق یا عرضه فردی شما تضاد دارد، شما می‌توانید به کمک مشاور خانواده یا روانشناس به دنبال راه‌حل‌های مناسب برای مدیریت این موضوع بگردید.

همچنین، لازم است به خودتان و سلامت روحی خود اولویت دهید و در هیچ شرایطی خود را برای رضایت همسرتان در معرض خطر قرار ندهید. اگر خواسته‌های همسر شما با اصول و ارزش‌های شخصی شما تضاد دارد، بهتر است که با حوصله و با صداقت به او بگویید که این خواسته‌ها برای شما قابل قبول نیستند و تمام تلاش خود را برای پیدا کردن راه‌حل مناسب انجام دهید

اگر شخصی از خدمات شما راضی نبود و اصرار کرد، در ابتدا با او در مورد دلایل عدم رضایتش صحبت کنید و سعی کنید به مشکل او رسیدگی کنید. در صورتی که مشکلی رفع نشود، می‌توانید راه‌های دیگری برای حل مشکلات پیشنهاد دهید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان