//
کدخبر: ۳۹۲۱۴۲ //

مهم‌ترین عوامل اصلی خیانت زن به شوهر/ اگر خانمت بهت خیانت کرد بیا بهت بگم چطوری باهاش رفتار کنی!

اگر با همسرت که به شما خیانت کرده است مواجه شدی باید بدانی راه برخورد چگونه است.

 مهم‌ترین عوامل اصلی خیانت زن به شوهر/ اگر خانمت بهت خیانت کرد بیا بهت بگم چطوری باهاش رفتار کنی!
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین قدم باید از خیانت همسر خود مطمئن شوید، زیرا در غیر این صورت ممکن است لطمه‌ی بزرگی به زندگی خود وارد کنید.

اگر از روی شک همسر خود را به خیانت متهم کنید باعث به وجود آمدن ناراحتی و بی اعتمادی میشوید و حتی امکان دارد به طلاق زوجین ختم شود.

اولین قدم برای این کار بررسی نشانه‌های خیانت زن می‌باشد در صورت وجود مدارک کافی و اطمینان نیز بهترین گزینه صحبت با همسر است ، هر چند که این مکالمه بسیار سخت و ناراحت کننده است اما باید ابهامات خود را برطرف کرده و حرف‌های همسر خود را هم بشنوید.

ممکن است احساس سرخوردگی و پشیمانی داشته باشد و زمان میتواند به هردوی شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید. می‌توانید مدت زمانی از زن خود فاصله بگیرید و هر دوی شما روی خودتان تمرکز کنید.

برای برخورد با خیانت زن احساسات خود را کنترل کنید

همه ی افراد چه مرد و چه زن پس از خیانت دچار احساسات گوناگونی مثل خشم ، ناراحتی ، انتقام، کمبود اعتماد به نفس می شوند. در برخی موارد حتی بیماری های روحی مثل افسردگی و اضطراب گریبان گیر زندگی فرد میشود اما بر مردان ، بیشتر خشم و عصبانیت غالب است.

خشم بیش از اندازه در مردان که میتواند ناشی از تفاوت نگاه جامعه به خیانت مردان و زنان و تعصبات بی جا و غلط باشد ، ممکن است منجر به اتفاقات تلخی شود پس کنترل این احساسات از مهم ترین کارهایی است که در برخورد با خیانت زن باید انجام دهید و برای این کار میتوانید از مشاوره خیانت کمک بگیرید تا آسیب کمتری به خود و همسر خود وارد کنید.

خشم چاره ی کار خیانت نیست

این که شما از خیانت آسیب دیده اید و غرور شما خدشه دار شده کاملا درست است اما مجازات و خشم بیش از اندازه اوضاع را سخت تر و بدتر می کند و تمامی انسان ها در عصبانیت قدرت تصمیم گیری درست را از دست میدهند.

ممکن است کاری کنید که منجر به اتفاقی خطرناک شود یا راه ترمیم رابطه را از بین ببری و بعدا پشیمان شوید. پس با اینکه کار سختی است صبور باشید تا بتوانید به درستی تصمیم گیری کنید.

 عوامل اصلی خیانت زن به شوهر

بیشتر مردان پس از خیانت همسرشان به دنبال علل آن هستند. مهم ترین دلیل خیانت زنان می‌تواند مشکلات مربوط به زندگی مشترک باشد و زن برای فرار از این مشکلات به سراغ رابطه‌ی دیگر میرود. هر چند که خیانت به هیچ عنوان قابل دفاع نیست اما دانستن دلایل آن می تواند به گرفتن تصمیم درست کمک کند.

پس از احساس خشم ، فروپاشی غرور دیگر عاملی است که مردان را بسیار تحت تاثیر قرار می دهند. زن به هر دلیلی که مرتکب خیانت شده باشد، شما نباید خود را سرزنش کنید و به خود آسیب برسانید و دلیل خیانت زن را بی‌کفایتی خود بدانید زیرا همانطور که گفته شد این عمل به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

خیانت

خیانت زنان در هر زمانی و به هر دلیلی ممکن است رخ دهد و نمیتوان آن را توجیه کرد و یا مقصر را فقط مرد یا فقط زن دانست. باید بر خود مسلط شده و افکاری که باعث اذیت میشوند را از خود دور کنید.

ناراحتی بیشتر می شود و قدرت تفکر و تمرکز را از بین میبرد.  اما برای مدیریت شرایط و تصمیم درست بهتر است اول از همه شرایط خود را مدیریت و وضعیت روحی خود را کنترل کنید.

بهتر است تا جای امکان به کار های روزمره پرداخته و بیشتر با افرادی وقت بگذرانید که میتوانند اوقات خوشی را برایتان رقم بزنند. بیشتر کارهایی که دوست دارید انجام دهید و خود را با فیلم های کمدی و کتاب و … مشغول کنید تا کمتر به مسئله فکر کنید و کمک گرفتن از مشاور نیز میتواند در کنترل کردن شرایط روحی راهگشا باشد.

افزایش آگاهی و تمرکز

ابتدا ممکن است به اعمال خشونت فکر کنید اما باید بدانید که برای برخورد با خیانت زن به هیچ عنوان نباید عجله کرد. باید تمامی راهکار های موجود را بدانید ، از حقوق و قوانین آگاه شوید و سنجیده عمل کنید. .عجله ممکن است سبب پشیمانی شما شود و راه بازگشتی باقی نگذارد. مشاور مناسب میتواند شمارا راهنمایی کند.

با همسر خود صحبت کنید، مشکلات رابطه خود را بررسی کنید، از دلایل خیانت آگاه شوید ، روی زندگی مشترکتان متمرکز شوید و همه چیز را تمام شده در نظر نگیرید. گاهی اوقات خیانت میتواند مشکلات زندگی را نشان داده و به شما کمک کند رابطه بهتری بسازید هر چند که کار سختی است . آگاهانه تصمیم بگیرید.

خیانت

سلامت جسمی و روانی

پس از خیانت هم شما و هم همسرتان باید از سلامت جسمی و روانی خود مطمئن شوید. همانطور که گفته شد خیانت زنان ممکن است به دلیل برخی بیماری های روحی و روانی اتفاق بیفتد و شما نیز ممکن است از این اتفاق آسیب زیادی ببینید.

از طرفی چون ممکن است از بیماری های فرد سوم مطلع نباشید ، هر دوی شما باید آزمایش هایی که مربوط به سلامت جسمی و جنسی است را انجام دهید

 درک بهتر اتفاق و پذیرفتن آن

بسیار مهم است که خیانت زن را توجیه نکنید و باید بپذیرید خیانت چه در زنان و چه مردان اتفاقی قابل توجیه نیست اما از طرفی هم نباید بدون فکر و تحلیل ابعاد خیانت و  دلایل آن واکنش نشان دهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان