//
کدخبر: ۳۸۵۴۵۱ //

کفش های راحت زنانه / بیا تا چند مدل راحت بهت معرفی کنم!

هیچ استایلی بدون کفش کامل نمی‌شود و نکته‌ قابل توجه هم این است که کفش‌ها باید راحت باشند.

کفش های راحت زنانه / بیا تا چند مدل راحت بهت معرفی کنم!
به گزارش فرتاک نیوز،

فرقی نمی‌کند کفش را به چه هدفی استفاده می‌کنید به هر حال مناسب و راحت بودن کفش به اندازه‌ شیک بودن آن اهمیت دارد و درصورتی‌که قصد خرید کفش رسمی راحت پاشنه‌بلند یا تخت را دارید در این مطلب به موضوع آشنایی با چند مدل کفش راحت زنانه می‌پردازیم.

آشنایی با چند مدل کفش راحت زنانه

کفش‌های رسمی تخت

استفاده از کفش پاشنه بلند تنها راه جذاب کردن استایل نیست و کفش‌های تخت هم گزینه‌‌های بسیار عالی‌ای برای خانم‌ها هستند. کفش‌های سگک‌دار و پوم پوم (Pom pom) انتخاب‌های شیکی برای استفاده از کفش‌های تخت به عنوان کفش رسمی زنانه به شمار می‌روند.

پامپ

کفش‌های پامپ را با استایل‌های رسمی یا غیررسمی می‌توانید به کار بگیرید. به دنبال کفش‌های پامپی که دارای بند دور مچ یا پشت باز هستند باشید. این کفش را می‌توانید با همه چیز بپوشید و ظاهر شیکی داشته باشید. در انتخاب کفش پامپ رنگ‌های سنتی مانند آبی، مشکی و طوسی را در نظر داشته باشید.

لوفر

لوفر

با پوشیدن کفش لوفر ظاهر شیک و راحتی داشته باشید. لوفر بهترین کفش برای پوشیدن در محل کار، رفتن به خرید یا دورهمی دوستانه است و می‌توان در موقعیت‌های بسیاری آن را پوشید و استایل آن‌ها هیچگاه دمده نمی‌شود. لوفر در انواع تخت و پاشنه پهن کوتاه و در جنس‌های چرم، جیر یا مخمل وجود دارد. این کفش را با شلوار جین، شلوار گشاد یا دامن بپوشید و استایل بسیار زیبایی داشته باشید.

لوفر

کفش پاشنه‌دار پشت باز

با پوشیدن کفش پاشنه‌دار پشت باز سطح بالاتری از راحتی را تجربه کنید. این کفش‌ها حتی درصورتی‌که پاشنه‌ بلندی داشته باشند پایداری و حمایت ایجاد می‌کنند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که هیچگاه از مد نمی‌افتند و برای همه‌ موقعیت‌ها قابل استفاده هستند. نکته‌ جالب درباره‌ این کفش‌ها کاربردی بودنشان و ست شدن آن‌ها با شلوار، دامن و پیراهن است.

راهنمای خرید کفش راحت زنانه

کفش پاشنه بلند رسمی

تنها با تغییر کفش‌ها می‌توان استایل را به رسمی یا غیررسمی تبدیل کرد. با استفاده از کفش‌های پاشنه بلند می‌توان هر استایلی را به تیپ مناسب مهمانی تبدیل کرد. رنگ کفش پاشنه بلند خود را با استایل‌تان ست کنید.

نیم بوت رسمی

حتی در زمان‌هایی که هوا گرفته و ابری است هم می‌توانید استایل شیکی داشته باشید. نیم بوت‌ها روشی عالی برای داشتن استایل شیک بدون ایجاد احساس سرما در پاها هستند. فرقی نمی‌کند که نیم بوت تخت یا پاشنه‌دار بپوشید این کفش برای همه‌ موقعیت‌ها مناسب است. رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، مشکی و طوسی برای استفاده‌ روزمره عالی هستند اما درصورتی‌که بخواهید استایل شیک‌تری داشته باشید رنگ‌های سبز، سفید یا آبی را انتخاب کنید.

نیم بوت رسمی

کفش‌های بنددار و صندل‌های رسمی

صندل‌های رسمی و کفش‌های بنددار را می‌توان برای خرید یا دورهمی با دوستان به کار برد. درصورتی‌که این کفش‌ها را با پیراهن‌های تابستانی بپوشید پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهند. برای مراسم و رویدادهای رسمی به دنبال مدل‌هایی که دارای نوار برای بستن به دور مچ هستند، باشید زیرا ظاهر زنانه و ظریفی را ایجاد می‌کنند.

کفش لژدار

کفش‌های لژدار از جمله مدل‌هایی هستند که برای استایل‌های رسمی تا غیر رسمی کاربرد داشته و در کمد لباس همه‌ خانم‌ها پیدا می‌شوند. کفش‌های لژدار با پاشنه‌ تخت یا ارتفاع بیشتر برای هر استایلی در ماه‌های گرم سال لازم هستند. زیبایی این کفش‌ها در راحتی و کاربردی بودنشان است.

بروژ

این کفش‌های پاشنه کوتاه چرم بهترین گزینه برای داشتن استایل شیک هستند. بروژ با سوراخ‌های ریز تزئینی و لبه‌های پرداخت نشده شناخته می‌شود و می‌توان آن را با شلوار گرمکن، کت‌و‌شلوار یا شلوار جین پوشید.

کفش‌های رسمی برای مهمانی عروسی

برای مراسم عروسی یک جفت کفش شیک و راحت انتخاب کنید کفش‌های پاشنه‌دار دارای بند دور مچ و کفش پاشنه‌ بلند دارای پاشنه‌ پهن برای ایستادن در مدت زمان طولانی مناسب هستند. رنگ‌های شاد مانند صورتی، آبی و سبز مخصوص استفاده در ماه‌های گرم و پوشیدن به همراه کت‌و‌شلوار زنانه یا پیراهن گلدار هستند. برای مهمانی‌های سنتی، رنگ‌های تیره‌تر یا خنثی تم مناسب‌تری را ایجاد می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان