//
کدخبر: ۳۸۳۶۶۴ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ بهمن۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز چهارشنبه 5 بهمن1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز چهارشنبه 5 بهمن1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین فروردین

غزل شماره 124 دیوان حافظ : آن که از سنبل او غالیه تابی دارد

تعبیر غزل شماره 124 حافظ در فال شما :

شک و تردید را کنار بگذارید و آنقدر مته به خشخاش نزنید! گله و شکایت از مشکلات هیچ دردی را درمان نخواهد کرد. سعی کنید واقع بین بوده و از دوستان صدیق خود کمک بگیرید تا موفق شوید.

بخشش و گذشت را سرلوحه کار خودتان قرار دهید. فرصت ها را غنیمت شمرده و کمال استفاده را از روزهای عمر بکنید. در عشق ثابت قدم و صادق باشید و از ریا و دورویی حذر کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره 481 دیوان حافظ : بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی

تعبیر غزل شماره 481 حافظ در فال شما :

قناعت پیشه کنید و به آن چه دارید راضی باشید تا در آرامش زندگی کنید و دچار اندوه نگردید. از دنیاطلبی و حرص و آز برای مال دنیا برحذر باشید و به خداوند توکل کنید.

برای رسیدن به مراد دل باید تلاش کنید و زندگی را بر پایه توانایی و قابلیت های خود تنظیم کنید. قبل از اقدام به هر کاری خوب به جوانب آن فکر کرده و خود را آماده سازید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین خرداد

غزل شماره 210 دیوان حافظ : دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود

تعبیر غزل شماره 210 حافظ در فال شما :

خصلت های خوب اخلاقی شما باعث شده اطرافیان از مصاحبت با شما لذت ببرند و دوستان زیادی داشته باشید. از دروغ پرهیز و سعی کنید با صداقت و راستی رفتار کنید. مراقب باشید که موفقیت های این روزها باعث غرور شما نشود که در این صورت عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت.

حوصله به خرج دهید. نیتی در دل دارید که با توکل به خداوند و تلاش، عملی خواهد شد، خبرهای خوبی از مسافرتان دریافت می کنید. ایمان راسخ و اراده دو کلید موفقیت و رسیدن به اهداف است که شما از این دو ویژگی خوب برخوردار هستید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین تیر

غزل شماره 311 دیوان حافظ : عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام

تعبیر غزل شماره 311 حافظ در فال شما :

بدانید هیچ موفقیتی بدون تلاش میسر نشده است. برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود باید عزمی راسخ و اراده آهنین داشته باشید تا به موفقیت و کامیابی برسید.

اگر در راه عاشقی قدم برمی دارید باید خلوص نیت و صداقت داشته باشید، از شک و تردیدها رها شوید و خجالت و شرم بیش از حد را کنار بگذارید که باعث دور شدن شما از مراد دل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین مرداد

غزل شماره 480 دیوان حافظ : ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی

تعبیر غزل شماره 480 حافظ در فال شما :

از تصمیمات عجولانه و بدون فکر پرهیز کنید و قبل از هر اقدامی عمیقا فکر کنید. مراقب باشید چه کارهایی از شما سرمی زند و چه حرف هایی بر زبان می آورید.

بدون فکر و بی گدار به آب زدن هیچ سودی نداشته و باعث افسوس و ندامت خواهد شد. افرادی دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند، آن ها را دریابید تا وقتی به کمک آن ها محتاج شدید به یاری تان بشتابند.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین شهریور

غزل شماره 157 دیوان حافظ : هر که را با خط سبزت سر سودا باشد

تعبیر غزل شماره 157 حافظ در فال شما :

برای تحقق یافتن اهداف و آرزوها باید از همه لحظات زندگی استفاده کرده و آن ها را هدر ندهید. از کینه توزی و کدورت حذر کنید و مهربانی و عشق خود را نثار دیگران کنید. ثابت قدم باشید تا به مراد دل خود برسید.

اندوهگین نباشید که با گله و شکایت درهای بسته باز نخواهد شد. از یاد خداوند غافل نشوید و با ایمان و توکل جلو بروید تا بتوانید بر سختی ها و غم و غصه غلبه کنید. به زودی مسافرتی پر برکت در پیش خواهید داشت.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین مهر

غزل شماره 202 دیوان حافظ : بود آیا که در میکده ها بگشایند

تعبیر غزل شماره 202 حافظ در فال شما :

اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید و غم و اندوه زیادی دارید اما ناامیدی از درگاه خداوند نتیجه خوبی برای شما ندارد، مطمئن باشید با امید به پروردگار و صبوری، به زودی سختی های می گذرند و آسانی برای شما فرا خواهد رسید.

برای رسیدن به آرامش بهتر است به سوی خداوند بروید و به درگاهش دعا و نیایش کنید تا باعث جلای قلب و آرامش دل شما شود. مشکلات با دقت، سرعت و توکل حل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین آبان

غزل شماره 446 دیوان حافظ : صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری

تعبیر غزل شماره 446 حافظ در فال شما :

در روزهای گذشته و خاطرات غرق شده و دل تان سرشار از اسرار زیبا می باشد. حرفان زیادی سر راه شما قرار گرفته اند، از انجام کارهایی که در آینده باعث حسرت و ندامت خواهد شد پرهیز کنید.

در میان دوستان و آشنایان افرادی هستند که می توانند در راه رسیدن به اهداف تان شما را یاری دهند. راه خوبی را انتخاب کرده اید، برای پیدا شدن گمشده بیشتر جستجو کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین آذر

غزل شماره 25 دیوان حافظ : شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست

تعبیر غزل شماره 25 حافظ در فال شما :

زندگی شما بر پایه میزان تلاش و همتی که دارید بنا شده است. برای رسیدن به یار و مقصودتان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با تمام توان جلو بروید.

در جهت کمال و رشد روحی حرکت کنید تا به اهداف خود برسید. سیرت نیکو، رزق حلال، تقوی و دوراندیشی کلید رسیدن به آرزوها می باشد.

به هر مقام و منصبی دست پیدا کردید مراقب باشید از یاد خداوند غفلت نکنید و بندگی او را فراموش نکنید، در غیراینصورت نتیجه سال ها تلاش را یک شبه از دست خواهید داد.

فال حافظ امروز 4 بهمن متولدین دی

غزل شماره 235 دیوان حافظ : زهی خجسته زمانی که یار بازآید

تعبیر غزل شماره 235 حافظ در فال شما :

از انتظار خسته شده اید و احساس ناامیدی شما را دربرگرفته، یاس و نگرانی را از خود دور کنید، زیرا به زودی به خواسته دل خود خواهید رسید. تحمل سختی ها و مشکلات زندگی بر تجربه های شما افزوده و پیروزی را نزدیک تر خواهد کرد.

به زودی همای سعادت روی شانه شما خواهد نشست و موفق می شوید. بیمارتان به زودی شفا پیدا می کند و قرض ها ادا می شود. دلتان آرام می گیرد و همه این ها به خاطر صبر و شکیبایی شما می باشد.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین بهمن

غزل شماره 272 دیوان حافظ : بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

تعبیر غزل شماره 272 حافظ در فال شما :

با دوستان و اطرافیان صداقت داشته باشید و به آن ها محبت بورزید. کمک دوستان جانی و با وفا در دوران سختی و رنج بسیار گره گشا خواهد بود. هیچ آرزو و هدفی با تلاش و زحمت به دست نمی آید. باید رنج سختی ها را تحمل کنید تا به وصال یار دست یابید.

به خداوند توکل کنید، نگرانی و اضطراب گره از کار شما بازنخواهد کرد. فکر رقیبان ذهن شما را مشغول کرده اما مطمئن باشید چیزی که خداوند برای شما در نظر گرفته به هیچکس دیگری نخواهد رسید. انشالله بیمار به زودی شفا پیدا خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین اسفند

غزل شماره 66 دیوان حافظ : بنال بلبل اگر با منت سر یاریست

تعبیر غزل شماره 66 حافظ در فال شما :

مادیات و ثروت این دنیا فانی است، سعی کنید به متعلقات دنیوی وابسته نباشید و دست از طمع و حرص زدن برای مال دنیا بردارید. مدتی است مشغولیت های دنیا باعث شده فکر و ذکرتان پول و اندوختن ثروت باشد، این طرز تفکر باعث می شود از چشم اهل دل بیفتید.

در مسیر هنر و ادب گام بردارید و تلاش کنید تا به مراتب بالا رسیده و نزد مردم محبوب شوید.

از ریا و دورویی برحذر باشید و با ایمان به خدا و راستی به سوی اهداف خود بروید. در حق مردم بی انصافی نکنید و در همه حال جانب حق را بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۶۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان