//
کدخبر: ۳۸۱۶۶۹ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز سه شنبه 20 دی 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز سه شنبه 20 دی 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین فروردین

غزل شماره 344 دیوان حافظ : عمریست تا من در طلب هر روز گامی می زنم

تعبیر غزل شماره 344 حافظ در فال شما :

هرگز گمان نبر که رسیدن به آرزوها بدون تلاش و کوشش میسر خواهد شد، برای رسیدن به اهداف لازم است تمام تلاش خود را به کار بگیرید و همه راه ها را امتحان کنید تا به جواب برسید.

راه دستیابی به مقصود پرپیچ و خم است و پستی و بلندی های بسیار دارد اما نگرانی به دل راه ندهید و به حرکت ادامه داده تا سرانجام به وصال یار نائل شوید.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین اردیبهشت

غزل شماره 335 دیوان حافظ : در خرابات مغان گر گذر افتد بازم

تعبیر غزل شماره 335 حافظ در فال شما :

بسیار غمگین و اندوهگین هستید و دوست قابل اعتماد و رفیق شفیق پیدا نمی کنید تا با او درد دل کرده و خود را خالی کنید به همین دلیل افسرده شده اید.

از ناامیدی و خودخوری دست کشیده و به توانایی های خود اعتماد کنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و با ایمان به هدف به تلاش و کوشش خود ادامه دهید.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین خرداد

غزل شماره 100 دیوان حافظ : دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد

تعبیر غزل شماره 100 حافظ در فال شما :

به تازگی برای انجام کاری برنامه ریزی کرده اید و قصد آغاز آن را دارید، توکل لازمه ی موفقیت در هر چیزی است، به خداوند توکل کنید و قدم در مسیر بگذارید که خیر شما در آن است و عاقبت خوبی به همراه خواهد داشت.

چقدر خودتان را برای مسائل مالی و دنیوی عذاب می دهید و غصه می خورید؟! غم و غصه را کنار گذاشته و خوشحال باشید که به زودی هم مقام بالا و هم ثروت کلانی به دست خواهید آورد.

از نصیحت های اطرافیان دلسوز، دلگیر نشوید که خیر شما را می خواهند. از این انتقادات برای پیشرفت در کار و زندگی استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین تیر

غزل شماره 284 دیوان حافظ : هاتفی از گوشه میخانه دوش

تعبیر غزل شماره 284 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به سرمنزل مقصود و دستیابی به آرزوها باید تلاش عالی و پشتکار داشته باشید. سختی هایی که در مسیر وجود دارد طبیعی است و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید.

از روی ظاهر افراد قضاوت نکنید، برخی افراد به ظاهر دشمن هستند اما ممکن است تصور شما اشتباه باشد، توکل به حق داشته باشید و از دوستان فریبکار دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین مرداد

غزل شماره 210 دیوان حافظ : دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود

تعبیر غزل شماره 210 حافظ در فال شما :

خصلت های خوب اخلاقی شما باعث شده اطرافیان از مصاحبت با شما لذت ببرند و دوستان زیادی داشته باشید. از دروغ پرهیز و سعی کنید با صداقت و راستی رفتار کنید. مراقب باشید که موفقیت های این روزها باعث غرور شما نشود که در این صورت عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت.

حوصله به خرج دهید. نیتی در دل دارید که با توکل به خداوند و تلاش، عملی خواهد شد، خبرهای خوبی از مسافرتان دریافت می کنید. ایمان راسخ و اراده دو کلید موفقیت و رسیدن به اهداف است که شما از این دو ویژگی خوب برخوردار هستید.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین شهریور

غزل شماره 139 دیوان حافظ : رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد

تعبیر غزل شماره 139 حافظ در فال شما :

اگر مشتاق رسیدن به مراد دلتان هستید باید سختی ها و مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد را تحمل کرده و از آن ها عبور کنید. وصال یار همیشه با دشواری همراه است.

نگران نباشید، با تلاش و توکل و افکار مثبت می توانید به موفقیت رسیده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. آینده خوبی در انتظار شماست، از شک و تردید دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین مهر

غزل شماره 319 دیوان حافظ : سال ها پیروی مذهب رندان کردم

تعبیر غزل شماره 319 حافظ در فال شما :

تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید اما مایوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فراخواهد رسید.

برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورداعتماد خود مشورت کرده و دوست و دشمن را از هم جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کرده و خدا را همیشه به یاد داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین آبان

غزل شماره 71 دیوان حافظ : زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست

تعبیر غزل شماره 71 حافظ در فال شما :

غم و اندوه مصیبتی که دیده اید سخت است و تحمل آن تنها به گذر زمان، صبر و امید امکان پذیر خواهد شد.

حسودان و رقیبان شما را به باد استهزا می گیرند و باعث رنجش و آزار شما می شوند، اما اگر به درستی کاری که انجام می دهید اعتقاد دارید، از سخنان یاوه دیگران ناراحت نشوید و همه چیز را به خداوند بسپارید.

از غرور و کبر دوری کنید، از یاد خداوند غافل نشوید و در همه حال به درگاهش دعا کنید. به حمایت دیگران متکی نباشید. خداوند به زودی گره از کارتان خواهد گشود.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین آذر

غزل شماره 3 دیوان حافظ : اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

تعبیر غزل شماره 3 حافظ در فال شما :

زندگی را سخت نگیرید، خداوند نعمت های فراوانی به شما ارزانی داشته، به آن راضی باشید و با آرامش زندگی کنید. از حرص و طمع حذر کنید زیرا سرانجام خوبی ندارد و باعث بی آبرویی می شود.

برای موفقیت با بزرگان و افراد باتجربه و دلسوز مشورت کنید. بر سر عهد و پیمان خود باشید و کارهای خود را ناتمام رها نکنید. در حق دیگران بدی نکنید که در جایی از زندگی نتیجه آن دامن شما را می گیرد.

فال حافظ امروز 20 دی متولدین دی

غزل شماره 209 دیوان حافظ : قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود

تعبیر غزل شماره 209 حافظ در فال شما :

شما لیاقت بسیاری چیزها را دارید، شکست خورده اید و همه چیزتان را از دست داده اید، اگرچه خودتان مقصر هستید اما بهتر است از این حسرت و افسوس برای گذشته دست بردارید و خودتان را عذاب ندهید، ضعف و ناامیدی چاره کار نیست، قوی باشید و دوباره شروع کنید.

بر سر دوراهی قرار گفته اید که شما را سرگردان کرده، در مورد این کار بهتر است بیشتر از این جلو نروید زیرا به نظر می رسد مقدمات آن هنوز فرا نرسیده است.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین بهمن

غزل شماره 259 دیوان حافظ : منم که دیده به دیدار دوست کردم باز

تعبیر غزل شماره 259 حافظ در فال شما :

از سختی های زندگی خسته شده اید و از مشکلات فرار می کنید. سعی کنید روحیه خود را حفظ کرده و قوی باشید. غم و اندوه را از دل خود خارج کنید و به درگاه خداوند عبادت کنید.

شما انسان مومن و متعهدی هستید به زودی انشالله به زیارت مشرف خواهید شد، از نماز و عبادت غافل نشوید، به دوستان جانی و صادق خود اطمینان کنید.

فـال حـافـظ امروز 20 دی متولدین اسفند

غزل شماره 131 دیوان حافظ : بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد

تعبیر غزل شماره 131 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مقصود نیاز به از خود گذشتن و فداکاری است. برکت به کسب و کارتان سرازیر می شود و سود هنگفتی به دست خواهید آورد. از دغل بازی و فریب مردم دوری کنید و در تجارت تقوی پیشه کنید تا روزی پربرکتی داشته باشید.

دیگران را تحقیر نکنید و با احترام رفتار کنید، در بندگی خداوند کوشا باشید تا در مقام و عزت باقی بمانید. زیارت خانه خدا در پیش است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان