//
کدخبر: ۳۸۰۴۵۳ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز یکشنبه 11 دی 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز یکشنبه 11 دی 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین فروردین

غزل شماره 323 دیوان حافظ : ز دست کوته خود زیر بارم

تعبیر غزل شماره 323 حافظ در فال شما :

اعتماد به نفس خود را از دست داده و بسیاری از اوقات خود را دست کم و بی ارزش فرض می کنید. ضعف و ناتوانی شما را از اهداف دور می کند، سعی کنید اعتماد به نفس از دست رفته را بازیابید.

در زندگی کاری به کسی ندارید و سرتان به کار خودتان است و این از خصلت های خوب شما می باشد. روی کمک دوستان باوفا حساب کنید که در مواقع نیاز به یاری شما خواهند شتافت.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین اردیبهشت

غزل شماره 215 دیوان حافظ : به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود

تعبیر غزل شماره 215 حافظ در فال شما :

شما دارای اخلاق ناپسندی هستید و آن هم مقایسه خودتان با دیگران است! هیچگاه دستاوردها و خصوصیت های خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و از روزگار و زندگی گله مند نباشید. دیری نمی پاید که اوضاع شما روبه راه می شود و از این سختی ها نجات پیدا می کنید.

در روزهای آینده به مشکلی برمی خورید که در نگاه اول سخت به نظر می رسد اما با درایت و هوشمندی شما حل می شود. صبوری پیشه کنید و به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین خرداد

غزل شماره 159 دیوان حافظ : نقد صوفی نه همه صافی بی غش باشد

تعبیر غزل شماره 159 حافظ در فال شما :

گمان نکنید کارهای مهم به راحتی انجام می شوند و برای موفقیت نیازی به تلاش نیست. هیچ کاری را دست کم نگیرید. برای رسیدن به اهداف عالی باید صبوری پیشه کرده و نهایت تلاش خود را به کار ببرید.

از شکست خوردن نترسید و بدانید هیچ پیروزی بزرگی بدون شکست های پیاپی امکان پذیر نشده است. صداقت داشته باشید و ایمان به خداوند را فراموش نکنید. از فریب و ریاکاری پرهیز کنید که عاقبت خوشی نخواهد داشت.

اعتماد دیگران به شما در گروی صداقتی هست که نسبت به آن ها دارید، این اعتماد را از بین نبرید.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین تیر

غزل شماره 141 دیوان حافظ : دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

تعبیر غزل شماره 141 حافظ در فال شما :

از شکست خوردن ناامید نشوید، زیرا وقتی با وجود تلاش و توکل به خداوند، در کاری موفق نمی شوید حتما خیر و صلاحی در آن بوده که شما از آن آگاه نیستید. صبوری پیشه کنید.

به تازگی دوست شما در حق شما کم لطفی کرده اما بدانید او در مورد این مسئله مقصر نبوده، فردی سعی می کند بین شما جدایی بیندازد، مراقب باشید تا ضربه های او کارساز نباشد.

از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل کنید تا تحمل سختی و شکست راحت تر شود. از تجربه فرد با تجربه و آگاه استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین مرداد

غزل شماره 482 دیوان حافظ : ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی

تعبیر غزل شماره 482 حافظ در فال شما :

شرایط کاری که می خواستید انجام دهید آماده شده اما اقدامی نمی کنید و با امروز و فردا کار را به عقب می اندازید. اگر تعلل کنید همه چیز به فنا خواهد رفت.

با از دست دادن فرصت هایی که پیش می آید دچار پشیمانی خواهید شد، دوراندیش و آینده نگر باشید تا به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید.َ

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین شهریور

غزل شماره 310 دیوان حافظ : مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام

تعبیر غزل شماره 310 حافظ در فال شما :

به زودی خبر باورنکردنی به شما خواهد رسید که در زندگی شما تاثیر زیادی داشته و اوضاع را کاملا عوض خواهد کرد. از فرصت هایی که پیش رو خواهید داشت کمال استفاده را کنید.

موقعیت خوبی که برای شما ایجاد می شود می تواند زندگی شما را از این رو به آن رو بکند، از آن استفاده کنید تا لطف و رحمت خداوند را ببینید. صبوری پیشه کرده و امیدوار باشید.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین مهر

غزل شماره 462 دیوان حافظ : یا مبسما یحاکی درجا من اللالی

تعبیر غزل شماره 462 حافظ در فال شما :

انسان خیال پردازی هستید و مدتی است دچار وهم و رویا شده اید، بهتر است بیشتر به مسائل واقعی زندگی تمرکز داشته باشید. از لطف و رحمت خداوند ناامید نباشید که همیشه در توبه باز است.

از خداوند بخواهید شما را از این سردرگمی نجات دهد. با تکیه بر الطاف پروردگار، نماز، ایمان و قرآن خواندن می توانید مسیر درست را یافته و به شکوه و عزت برسید.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین آبان

غزل شماره 495 دیوان حافظ : می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی

تعبیر غزل شماره 495 حافظ در فال شما :

همای سعادت در آسمان شما به پرواز درآمده و زندگی بر وفق مراد است. گردش روزگار به کام دل شما است و اگر خوب نگاه کنید گلستانی از معرفت را در اطراف خود خواهید دید.

در این دوران که عشق شما خریدار دارد به خود بجنبید که فردا ممکن است دیر شود. اخلاق نیکو و مهربانی باعث شده دیگران به سمت شما جذب شده و طرفداران زیادی دارید.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین آذر

غزل شماره 36 دیوان حافظ : تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست

تعبیر غزل شماره 36 حافظ در فال شما :

به زودی حاصل کار درستی که انجام داده اید را خواهید دید. وصال یار و رسیدن به مقصود نزدیک است اما به تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارد تا او را در آغوش بکشید.

مدتی است فکرتان درگیر بیماری شده، نگران نباشید، به زودی لباس عافیت پوشیده و بیماری درمان می شود.

سفر معنوی در پیش دارید که باعث نزدیکی بیشتر شما و خداوند شده و با او تجدید پیمان خواهید کرد. در این سفر گمشده خود را پیدا می کنید.

فال حافظ امروز 11 دی متولدین دی

غزل شماره 86 دیوان حافظ : ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت

تعبیر غزل شماره 86 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی به وصال یار رسیده و اوضاع تان سر و سامان خواهد گرفت. به لطف خداوند دشمنان شما از سر راهتان کنار رفته و تلاش و کوشش تان به ثمر نشسته است.

ازدواج موفقی خواهید داشت و روزگار خوشی در انتظارتان است. به مسیرتان ادامه دهید که نتیجه ای جز پیروزی و موفقیت نخواهد داشت. این جواب دعاهایی است که به درگاه حق تعالی داشته اید.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین بهمن

غزل شماره 363 دیوان حافظ : دردم از یار است و درمان نیز هم

تعبیر غزل شماره 363 حافظ در فال شما :

یاد یار شیرین و خاطراتی که با او داشته اید تمام فکرتان را به خود مشغول کرده است. وصال یار درمان دردهای شماست. عهدی که با او داشتید را شکسته اید و این شما را بسیار اندوهگین و ناراحت کرده است.

سرانجام ایام فراق و دوری به پایان خواهد رسید. نگران نباشید و به خداوند توکل کنید که درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز 11 دی متولدین اسفند

غزل شماره 62 دیوان حافظ : مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تعبیر غزل شماره 62 حافظ در فال شما :

به زودی از جانب عزیزی که منتظر پیامش هستید، پیغامی دریافت می کنید که آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در رفاقت بسیار قابل اعتماد و فداکار هستید و دیگران می توانند به شما تکیه کنند.

سر عهد و پیمان خود هستید و به قول معروف سرتان برود قولتان نمی رود. این خصلت تاثیر مثبتی در موفقیت های آینده خواهد داشت. در مقابل انتظار دارید دیگران هم با شما همانقدر خوش قول و قابل اعتماد باشند.

برای رسیدن به مقصود تلاش کنید تا به وصال یار برسید. گاهی زندگی را سخت گرفته و باعث آزار و رنجش اطرافیان می شوید. سعی کنید با علاقه و محبت رفتار کرده و به زندگی امیدوار باشید. از یاد خداوند غافل نشوید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۴۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان