//
کدخبر: ۳۷۷۳۹۸ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز پنجشنبه 17 آذر 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز پنجشنبه 17 آذر 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین فروردین

غزل شماره 274 دیوان حافظ : به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش

تعبیر غزل شماره 274 حافظ در فال شما :

زندگی آمیخته با سختی و بلندی های زیادی است و مشکلات و شادی ها در هر زندگی وجود دارد. با دوستان خود مهربان باشید و با صداقت رفتار کنید تا زمانی که نیاز دارید به یاری شما بشتابند.

از کینه و دورویی برحذر باشید که انسان های بی ریا موفق تر و آسوده تر هستند. برای آرزوهای دست نیافتنی وقت خود را هدر ندهید. از خداوند کمک بخواهید و همه چیز را به او بسپرید تا به آرامش برسید.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 466 دیوان حافظ : این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی

تعبیر غزل شماره 466 حافظ در فال شما :

شکست و ناکامی در رسیدن به خواسته ها باعث اندوه زیادی شده و فکر می کنید دنیا به آخر رسیده، از غصه خوردن دست بردارید و روی کار دیگری تمرکز کنید.

به زودی با تلاش و پشتکاری که دارید روزهای خوش فرا خواهد رسید. دل بستن به آرزوهای محال و ناممکن خطرناک است. به اندازه استعداد و قابلیت های خود زندگی کنید.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین خرداد

غزل شماره 69 دیوان حافظ : کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست

تعبیر غزل شماره 69 حافظ در فال شما :

این روزها هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر خسته می شوید و کمتر نتیجه می گیرید. هرچه شما در وصال یار سماجت به خرج می دهید او بیشتر از قبل از شما دور می شود. غصه نخورید، شاید سرنوشت اینگونه برای شما مقدر شده، گاهی جز صبر و امیدواری نمی توان کاری کرد.

از خداوند برای حل مشکلات یاری بخواهید، به او توکل کنید و امیدتان به خدا باشد، با توسل به خدا و قرآن انشالله بهترین اتفاقات برای شما خواهد افتاد.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین تیر

غزل شماره 355 دیوان حافظ : حالیا مصلحت وقت در آن می بینم

تعبیر غزل شماره 355 حافظ در فال شما :

افراد دورو و بداندیش شما را احاطه کرده اند، سعی کنید تا آن جا که امکان دارد از آن ها دور شوید. نشست و برخاست با این افراد باعث گرفتاری و سختی های زیادی خواهد شد.

برای رسیدن به آرامش دل از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل داشته باشید. در برابر سختی و رنج صبوری پیشه کنید که به زودی روزهای سخت به پایان خواهد رسید.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین مرداد

غزل شماره 139 دیوان حافظ : رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد

تعبیر غزل شماره 139 حافظ در فال شما :

اگر مشتاق رسیدن به مراد دلتان هستید باید سختی ها و مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد را تحمل کرده و از آن ها عبور کنید. وصال یار همیشه با دشواری همراه است.

نگران نباشید، با تلاش و توکل و افکار مثبت می توانید به موفقیت رسیده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. آینده خوبی در انتظار شماست، از شک و تردید دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین شهریور

غزل شماره 49 دیوان حافظ : روضه خلد برین خلوت درویشان است

تعبیر غزل شماره 49 حافظ در فال شما :

ظاهر دنیا بسیار فریب دهنده است، مراقب باشید دلبسته مال دنیا نشده و دل و ایمان تان را نفروشید. از رویاهای واهی و آرزوهای دور و دراز دست بکشید.

آینده روشنی در انتظار شماست و پیروزی بزرگی به دست خواهید آورد که برکت و رونق را به زندگی تان سرازیر می کند، قناعت پیشه کنید تا از سختی و درد در امان باشید.

عده ای نسبت به شما حسادت کرده و باعث رنجش شما می شوند. از غرور و خودخواهی برحذر باشید، در همه حال به یاد خداوند بوده و به ذات وجودش توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین مهر

غزل شماره 98 دیوان حافظ : اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح

تعبیر غزل شماره 98 حافظ در فال شما :

همت عالی و تلاش کلید رسیدن به موفقیت و مراد دل است. اگر با تمام وجود در راه رسیدن به مقصود تلاش کنید به زودی به هدف خود رسیده و در کارتان موفق خواهید شد. روزهای خوش در راه است و غم و درد فراموش خواهد شد.

در کنار کار و موفقیت، از اطرافیان و خانواده غافل نشوید. آنچه برای خودتان دوست ندارید برای دیگران هم نخواهید.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین آبان

غزل شماره 198 دیوان حافظ : گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند

تعبیر غزل شماره 198 حافظ در فال شما :

شما فردی دقیق و با اراده قوی هستید و توانایی های زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به آن چه اراده می کنید برسید. مدتی است تردید و دودلی باعث سرگردانی شما شده، با توکل به خداوند کارهای خود را به انجام برسانید.

سعی کنید باعث خوشحالی دیگران شده و با یاد خدا غم و غصه را از دل خود نیز بیرون کنید. اسرار خود را به هر کسی نگویید بلکه سفره دل خود را تنها برای افرادی که مورد اعتماد شما هستند باز کنید.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین آذر

غزل شماره 86 دیوان حافظ : ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت

تعبیر غزل شماره 86 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی به وصال یار رسیده و اوضاع تان سر و سامان خواهد گرفت. به لطف خداوند دشمنان شما از سر راهتان کنار رفته و تلاش و کوشش تان به ثمر نشسته است.

ازدواج موفقی خواهید داشت و روزگار خوشی در انتظارتان است. به مسیرتان ادامه دهید که نتیجه ای جز پیروزی و موفقیت نخواهد داشت. این جواب دعاهایی است که به درگاه حق تعالی داشته اید.

فال حافظ امروز 17 آذر متولدین دی

غزل شماره 9 دیوان حافظ : رونق عهد شباب است دگر بستان را

تعبیر غزل شماره 9 حافظ در فال شما :

از روزهای جوانی استفاده کنید و قدر آن را بدانید که وقتی از دست رفت دیگر بازنخواهد گشت. مدتی است برای اتفاقی خوب دعا می کنید، به زودی خبری خوش به شما خواهد رسید. همواره به یاد خدا باشید.

روزهای خوش در راه است و تلاش های شما به نتیجه خواهد رسید. ایمان به خدا و تلاش در نهایت شما را به آرزوهای تان خواهد رساند. بیش از حد به دنیای مادی نچسبید و از خدا و قرآن کمک بخواهید تا از همه بلایا و اتفاقات ناخوشایند دور بمانید.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین بهمن

غزل شماره 216 دیوان حافظ : آن یار کز او خانه ما جای پری بود

تعبیر غزل شماره 216 حافظ در فال شما :

مدتی است به بلایا و سختی ها مبتلا شده اید اما این روزها خیلی زود می گذرد و جای نگرانی نیست. احساس پشیمانی می کنید زیرا کارهای بیهوده ای انجام می دهید که بدون تعقل و دوراندیشی است. چرا فرصت ها را به راحتی از دست می دهید؟

وابسته مال دنیا نبودن خصلت پسندیده ای است اما شما بیش از حد ولخرجی می کنید و ارزش مالی که به زحمت به دست می آورید را نمی دانید. صبوری کنید که بیمار شفا پیدا می کند.

فـال حـافـظ امروز 17 آذر متولدین اسفند

غزل شماره 24 دیوان حافظ : مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست

تعبیر غزل شماره 24 حافظ در فال شما :

به عهد و پیمانی که بسته اید، حتی اگر پشیمان شده اید، وفادار بوده و هرگز قول خود را زیر پا نگذارید. امیدتان را از دست ندهید و همه چیز را به خداوند بسپارید و دلبسته مسائل مادی و دنیوی نشوید.

به زودی درهای رحمت خداوند به روی شما باز شده و نعمت و برکت به زندگی تان سرازیر می شود. همه لحظات خداوند را به یاد داشته باشید و از غرور و خودخواهی دوری کنید که کبر بی جا می تواند همه آن چه به دست آورده اید را یکجا به باد فنا دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان