//
کدخبر: ۳۷۵۹۹۹ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز شنبه 5 آذر 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز شنبه 5 آذر 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین فروردین

غزل شماره 246 از دیوان حافظ: عید است و آخر گل و یاران در انتظار

تعبیر غزل شماره 246 حافظ در فال شما :

مدتها بود که از زندگی خود ناامید شده بودی و حتی در خواب هم امید کامیابی نداشتی، اما لطف خدا شامل حالت گردید و تو را کامیاب نمود. به جهان فانی دل مبند و برای مال دنیا بیش از حد ارزش قائل مشو و از چشم بد به خداوند پناه ببر که او بهترین پناهگاه است.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 433 از دیوان حافظ: ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی

تعبیر غزل شماره 433 حافظ در فال شما :

از روزگاری که او پا در زندگی تو نهاده است، همه چیز دچار تغییرات مثبت شده است. او به تو آرامش و امنیت بخشیده است و تو با او معنای واقعی کامیابی را تجربه کرده ای. اکنون شاد باش و راحت زندگی کن. قدر او را بدان و شاکر خدای بزرگی باش که این نعمت گرانبها را در اختیار تو قرار داده است و از این گنج با ارزش با جان و دل محافظت نما.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین خرداد

غزل شماره 352 از دیوان حافظ: روزگاری می شد که در میخانه خدمت می کنم

تعبیر غزل شماره 352​​​​​​​ حافظ در فال شما :

سالهاست که در انتظار فرصتی مناسب زمینه چینی می کنی، اما بدان که هنوز وقت مناسب برای انجام این نیت فرا نرسیده است. تو همچنان باید تلاش کنی و از دوستان واقعی خود در انجام این نیت کمک بگیری. از نصیحت ها و تجربیات افراد دانا و با تجربه استفاده کن که تو را در رسیدن به مقصد یاری خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین تیر

غزل شماره 104 از دیوان حافظ: جمالت آفتاب هر نظر باد

تعبیر غزل شماره 104 حافظ در فال شما :

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین مرداد

غزل شماره 173 از دیوان حافظ: در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

تعبیر غزل شماره 173​​​​​​​ حافظ در فال شما :

چنان در دام عشق اسیری که فریاد همه را درآورده ای. بی تاب و تحمل گشته ای و بیقراری می کنی اما اگر چشم کامیابی و موفقیت داری باید صبر و شکیبایی داشته باشی، چرا که به زودی اوضاع بر وفق مرادت خواهد شد. پس خود را از تعلقات دست و پاگیر و وابستگی های بیهوده آزاد کن و خود را مهیای شاهد پیروزی گردان که در راه است.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین شهریور

غزل شماره 330 از دیوان حافظ: تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تعبیر غزل شماره 330​​​​​​​ حافظ در فال شما :

نیتی در سر داری که بهتر است از انجام آن صرف نظر نمایی، چرا که انجام این نیت برای تو جز غم و اندوه به ارمغان نخواهد آورد و هرگز نخواهی توانست به مراد خود برسی. پس بهتر است بیش از این در این کار اصرار نکنی و روش بهتری را به کار گیری.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین مهر

غزل شماره 111 از دیوان حافظ: عکس روی تو چو در آینه جام افتاد

تعبیر غزل شماره 111​​​​​​​​​​​​​​ حافظ در فال شما :

فرصتی به تو روی می آورد که با توجه به موقعیت فعلی ات هیچ توقع آن را نداشتی. حالا همه چیز بستگی به خودت دارد. اگر می خواهی به فرجامی نیک برسی، باید در این راه از جان و دل مایه بگذاری، زیرا این راهی است پر خطر که مشقات و رنجهای فراوان دارد. از حرف بیهوده مردم نترس و با اطمینان قدم به جلو بگذار که موفقیتت حتمی است. ضمن آنکه از انجام کارهای روزانه خود غافل مشو چه گردش ایام همیشگی است و باید با آن گشت.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین آبان

غزل شماره 427 از دیوان حافظ: چراغ روی تو را شمع گشت پروانه

تعبیر غزل شماره 427 حافظ در فال شما :

انسانی عاشق و دلباخته و صادق هستی، اما شنیده ای که رقیبی داری که در آستانه ی پیروزی است و این فکر تو را به شدت عذاب می دهد. برای یافتن راه چاره از هر دری وارد شده ای، ولی سودی نکرده است. بی تابی نکن، صبور باش و به پیمان خود وفادار بمان. به امید خدا همه کارها مطابق میل تو سامان خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین آذر

غزل شماره 112 از دیوان حافظ: آنکه رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد

تعبیر غزل شماره 112 حافظ در فال شما :

خداوندی که خالق زیباییهاست قادر مطلق است و به هر کس نعمتی عطا فرموده که باید به آن قناعت کند. تو نیز عنان و اختیار زندگی خود را به دست هوسها و عشقهای زودگذر مسپار و بدان که زمستان زندگی تو در حال گذر است و بهار به زودی از راه خواهد رسید. دل به ظاهر زیبای دنیا و دنیاطلبان نبند که جز پشیمانی سودی نخواهد داشت.

فال حافظ امروز 5 آذر متولدین دی

غزل شماره 266 از دیوان حافظ: دلم رمیده لولی وشیست شورانگیز

تعبیر غزل شماره 266​​​​​​​ حافظ در فال شما :

سری سودایی و دلی بیقرار و ناآرام داری. خیال عشقی را در سر می پرورانی که امید وصال از آن نداری. خود را به دست تقدیر بسپار که انسان را توان گریز از سرنوشت نیست. به آنچه خداوند برای تو حکم فرموده راضی باش که صلاح تو مسلما در آن است.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین بهمن

غزل شماره 324 از دیوان حافظ: گرچه افتاد ز زلفش گرهی در کارم

تعبیر غزل شماره 324 حافظ در فال شما :

از روزی که عاشق شده ای با مشکلات بسیاری روبرو گشته ای، ولی همچنان به وصال او و حل این مشکلات امیدواری. به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی و در انتظار فرصتی هستی تا راز دل خود را به او بگویی. آماده باش که بزودی این فرصت مهیا خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 5 آذر متولدین اسفند

غزل شماره 104 از دیوان حافظ: جمالت آفتاب هر نظر باد

تعبیر غزل شماره 412 حافظ در فال شما :

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان