//
کدخبر: ۳۷۵۷۴۸ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز پنجشنبه 3 آذر 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز پنجشنبه 3 آذر 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین فروردین

غزل شماره 326 از دیوان حافظ: در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم

تعبیر غزل شماره 326 حافظ در فال شما :

تو که همدمی نیکو و وفادار داری و امکانات زندگی در حد لازم برای مهیاست، چرا با کوچکترین مشکلی خود را می بازی؟ غمها و شادی های جهان گذران است، پس تو بهتر آنست که به جای دل مشغولی های غمبار به شادی های زندگی فکر کنی و با خاطری آسوده زندگی خوش را برای خود و خانواده ات بسازی.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 241 از دیوان حافظ: معاشران ز حریف شبانه یاد آرید

تعبیر غزل شماره 241 حافظ در فال شما :

با خواست و یاری خدا زندگی خوب و مرفه ای در اختیار داری و موفقیتهایت روزافزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین خرداد

غزل شماره 183 از دیوان حافظ: دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

تعبیر غزل شماره 183 حافظ در فال شما :

به تازگی به کامیابی های بزرگی رسیده ای که حاصل دوران رنج و صبر و پایداری شماست. روزگار به شما روی خوش نشان خواهد داد و شما به بزرگی و منزلت خواهید رسید، اگر همتی بلند داشته باشید و در تمامی کارها از خود صبر و شکیبایی نشان دهید و دعای خیر دیگران بدرقه راهتان باشد.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین تیر

غزل شماره 489 از دیوان حافظ: ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره 367 حافظ در فال شما :

دل خود را از زنگارها پاک کن و برای انجام این نیت خیر آماده ساز. با توکل به خدا و تکیه بر عقل و دانش آنچه در سر داری عملی کن و شک و تردید را از خود دور کن و وسواس بیهوده به خرج نده که پشیمانی به بار خواهد آورد.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین مرداد

غزل شماره 389 از دیوان حافظ: چو گل هردم به بویت جامه بر تن

تعبیر غزل شماره 389 حافظ در فال شما :

نیتی در سر داری و فکر انجام آن تو را به شدت بی تاب و بی قرار کرده است، اما بدان که هنوز وقت انجام این نیت فرا نرسیده است. چرا که یکی از اطرافیان تو نزد او حرفهایی زده که باعث رنجش خاطرش گردیده است. قبل از هر چیز با صبر و حوصله سوءتفاهمات پیش آمده را برطرف کن و آنگاه که زمینه لازم برای انجام نیتت مهیا شد نیت خود را عملی کن.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین شهریور

غزل شماره 182 از دیوان حافظ: حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

تعبیر غزل شماره 142 حافظ در فال شما :

فرصت های بسیاری را در زندگی از دست داده ای. به امید رسیدن به کمال مطلق، اهداف کوچکتر را از دست داده ای ولی تو باید از کوچکترین فرصت زندگی برای لذت بردن از عمر خود استفاده کنی. در مورد هرکس هم محاسن او را ببین و هم معایبش را و به جز خدا به کس دیگری چشم امید نداشته باش.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین مهر

غزل شماره 310 از دیوان حافظ: مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام

تعبیر غزل شماره 310 حافظ در فال شما :

شانس و اقبال به شما روی کرده، به زودی اخباری به دستتان می رسد که مدتهاست منتظر شنیدن آن هستید. شما بر دشمنان و رقبای خود فائق خواهید آمد و به آرزوی دیرینه خود دست پیدا خواهید کرد. محبت بین شما و او را پایانی نیست و تا همیشه در خانه ای مملو از مهر و صفا زندگی خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین آبان

غزل شماره 254 از دیوان حافظ: دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

تعبیر غزل شماره 254 حافظ در فال شما :

به کوری دشمنان و بدخواهان به موفقیتهای بزرگی دست یافته ای که روزافزون است. اما هرگز نباید مغرور شوی. از سختیها شکایت مکن زیرا تا سختی نباشد، آسایش معنا پیدا نمی کند. به آنچه خداوند به تو ارزانی داشته قانع باش و شاد زندگی کن که بعد از هر سختی، آسایشی است.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین آذر

غزل شماره 386 از دیوان حافظ: خدا را کم نشین با خرقه پوشان

تعبیر غزل شماره 386 حافظ در فال شما :

تو که انسان ساده و پاکی هستی باید در انتخاب دوست دقت بیشتری کنی هرکه مال بیشتری داشت دوست بهتری نخواهد بود از آنان که پلیدیهای وجودشان را با استفاده از پول و مقام می پوشانند برحذر باش که دوستی با آنان جز حسرت عاقبتی به بار نخواهد آورد. اگر برای کسی کاری انجام دادی اجر آن را ضایع نکن و ثوابش را از خدا بگیر.

فال حافظ امروز 3 آذر متولدین دی

غزل شماره 494 از دیوان حافظ: ای دل گر از آن چاه زنخدان بدرآیی

تعبیر غزل شماره 494 حافظ در فال شما :

قصد آغاز کاری جدید را داری که هیچ به صلاح تو نیست و اگر آن را آغاز کنی جز پشیمانی سودی نخواهد بخشید. در همین کار فعلی خود می توانی با تلاش بیشتر به موفقیت های بزرگی برسی، چون برای تو جای ترقی و پیشرفت هست اما برای رسیدن به هدف عجله نکن و با صبر و حوصله پیش برو.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین بهمن

غزل شماره 283 از دیوان حافظ: سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

تعبیر غزل شماره 283 حافظ در فال شما :

اگر می خواهی از گرفتاریهایی که به آن دچار شده ای خلاصی یابی، باید در زندگی میانه رو باشی. از گناه و ریاکاری بپرهیز و دلت را صاف کن. راز دل خود را تنها با خدا در میان بگذار و از او یاری بخواه. در اموری که به تو مربوط نمی شود دخالت بیجا نکن و غصه کارهای دیگران را مخور، زیرا هرکس صلاح خود را بهتر می داند.

فـال حـافـظ امروز 3 آذر متولدین اسفند

غزل شماره 412 از دیوان حافظ: مرا چشمی است خون افشان ز دست آن کمان ابرو

تعبیر غزل شماره 412 حافظ در فال شما :

اکنون که با همه زیرکی ها و کناره گیری ها در دام عشق اسیر شده ای بی تابی ها و غصه های تو بیهوده است. خود را بیش از این عذاب نده و نسبت به آینده ناامید نباش. بدان که تو در میان رقیبان خود برگزیده خواهی شد. آنها کنار گذاشته خواهند شد و این تو هستی که به مقصود خود خواهی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان