//
کدخبر: ۳۷۵۶۰۱ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز چهارشنبه 2 آذر 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز چهارشنبه 2 آذر 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین فروردین

غزل شماره 342 از دیوان حافظ: حجاب چهره جان می شود غبار تنم

چشم های خود را باز کن و با چشم بصیرت به وجود خود بنگر. چرا متوجه شأن والای خود نیستی و خود را در گیرودار دنیای بی ارزش مادی اسیر کرده ای؟ این حصار را بشکن و به چیزهای خیلی بالاتر فکر کن. تو می توانی به مراتب عالی معنویت برسی. این جوهر در وجود تو نهفته است، از آن بهره بگیر.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 274 از دیوان حافظ: به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش

تعبیر غزل شماره 274 از حافظ در فال شما :

زندگی فرصت کوتاهی است که در اختیار تو قرار گرفته است. اما تو نباید تمام مدت عمر خود را مصروف مال اندوزی کنی. کمی هم برای خود زندگی کن و اگر می خواهی به اسرار غیب دست یابی، دل خود را صاف کن و در انتخاب دوستانت دقت نما و تا آنجا که می توانی گره از کار خلق خدا بگشا تا خدا گره از کارهای فروبسته تو بگشاید.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین خرداد

غزل شماره 126 از دیوان حافظ: جان بی جمال جانان میل جهان ندارد

تعبیر غزل شماره 126 حافظ در فال شما :

زندگی بی عشق تنها زنده بودن است و هر کسی که عشقی در سر ندارد زندگی هم ندارد. از خوشیهای زندگی لذت ببر. به پند و نصایح بزرگان گوش جان بسپار که برایت سودآور و بی ضرر است. فکر زیاده طلبی مال دنیا را از سر بیرون کن که مال هر قدر زیاد هم که باشد، تمام شدنی است. قصه گنج قارون بهترین گواه بر این مدعاست.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین تیر

غزل شماره 411 از دیوان حافظ: تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو

تعبیر غزل شماره 489 حافظ در فال شما :

تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی برای خود ساخته ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین مرداد

غزل شماره 249 از دیوان حافظ: ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار

تعبیر غزل شماره 249 حافظ در فال شما :

منتظر رسیدن پیامی از کسی هستی که دوستش داری. به زودی این پیام به دستت خواهد رسید، اما تو انسان بسیار ساده دلی هستی. اگر می خواهی در عشق موفق باشی، بیش از این باید حواس خود را جمع کنی. خیالت از بابت رقیب آسوده باشد. او تو را ترجیح می دهد.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین شهریور

غزل شماره 319 از دیوان حافظ: سالها پیرو مذهب رندان کردم

تعبیر غزل شماره 319 حافظ در فال شما :

سالهاست در تهذیب نفس کوشایی و بر حرص و طمع خود لگام زده ای، اما بدان برای رسیدن به مراتب عالی باید مرحله به مرحله پیش بروی. تا شاگردی نکنی استاد نخواهی شد. از تجربیات افراد دانا در این راه استفاده کن. به خدا توکل کن تا اجر تلاشهای خود را ببینی.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین مهر

غزل شماره 237 از دیوان حافظ: نفس برآمد و کام از تو بر نمی آید.

تعبیر غزل شماره 237 حافظ در فال شما :

مدتی پیش از کسی که به او علاقه داری پاسخ منفی گرفتی و از بخت خود گله داری. ناامید و مایوس شده ای و فکر می کنی زندگی برای تو تمام شده ولی واقعیت این نیست. بیش از این عمر خود را با خیالبافی تلف نکن و زندگیت را از نو شروع کن، خدا با توست و یاریت خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین آبان

غزل شماره 378 از دیوان حافظ: ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

تعبیر غزل شماره 378 حافظ در فال شما :

هیچ گاه برای ترقی و پیشرفت خود به تنزل دیگران راضی مشو و در انجام کارها دقت لازم را به خرج بده و بدان که مال و ثروت زشتی عمل را نمی پوشاند و اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین آذر

غزل شماره 322 از دیوان حافظ: شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش

تعبیر غزل شماره 322حافظ در فال شما :

انسان در رنج و سختی آفریده شده و زندگی سرشار از رنجها و سختی هاست. تو از این همه شر و شور و غوغا به تنگ آمده ای. به دنبال خلوتی می گردی و مسکنی تا لحظه ای به آرامش برسی. به خدا پناه ببر که یاد او بهترین آرامش بخش است. به میان مردم درویش مسلک برو و گمشده ی خود را در میان آنان جستجو کن.

فال حافظ امروز 2 آذر متولدین دی

غزل شماره 320 از دیوان حافظ: دیشب به سبیل اشک ره خواب می زدم

تعبیر غزل شماره 320 حافظ در فال شما :

انجام این نیت خواب و خوراک را از تو گرفته و شوق آن در وجود تو هیاهویی به راه انداخته است. اما بدان برای رسیدن به مقصود، خیالبافی ثمری ندارد و باید واقع بین بود و با حقایق زندگی کرد. با تلاش وسیع و همتی والا می توانی آنچه را که در رویا آرزویش را می کشی، در عالم واقعی به دست آوری و اکنون زمان آغاز است.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین بهمن

غزل شماره 184 از دیوان حافظ: دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند

تعبیر غزل شماره 184 حافظ در فال شما :

پس از مدتها با خواست و یاری خدا زندگی به تو روی کرده است. بین تو و او صلح و ثبات برقرار گردیده و تو از این بابت بسیار خوشحالی. مژده باد بر تو که در این دنیای پر هیاهو و آشوب به زندگی آرامی توأم با خوشبختی و شادکامی خواهی رسید. اما بدان که شرط تداوم این زندگی فداکاری و تلاش است در راه کسانی که دوستشان داری.

فـال حـافـظ امروز 2 آذر متولدین اسفند

غزل شماره 469 از دیوان حافظ: اتت روائح رند الحمی و زاد غرامی

تعبیر غزل شماره 469​​​​​​​ حافظ در فال شما :

زندگی سختی داشته ای و رنج بسیار کشیده ای. اما بشارت باد بر تو که دوران درد و رنج و غصه به زودی سر خواهد آمد. اگرچه تاکنون روی خوشی را ندیده ای، اما همچنان امیدوار باش چرا که نیک بختی و سعادت در راه است و به زودی به کلبه غم و اندوه تو پای خواهد گذارد و خانه ات را روشنی و جلا می بخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان