//
کدخبر: ۳۷۵۵۰۳ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز سه شنبه 1 آذر 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز سه شنبه 1 آذر 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین فروردین

غزل شماره 276 دیوان حافظ : باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش

تعبیر غزل شماره 276 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل چیزی که احساس می کنید به مصلحت است انجام دهید. اگرچه علم و دانش برای رسیدن به اهداف مهم است اما کنار آن لازم است عزم راسخ و ایمان قوی داشته باشید تا تلاش های شما ثمربخش باشد.

از غرور و خودبینی حذر کنید و بخشش و کرم را در پیش گیرید تا به سرمنزل مقصود برسید. از ظاهربینی دوری کرده و از روی حرف های دیگران درباره آن ها قضاوت نکنید تا فریب نخورید.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 230 از دیوان حافظ: اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

تعبیر غزل شماره 230 از حافظ در فال شما :

انسانی پاکدل و صادق هستی و در کلیه امور امر خدا برایت مهمترین مساله است. بدان که این خصلت پسندیده تو را در نزد خدا و خلق خدا عزیز و گرامی می گرداند. از فرصتهایی که خدا در اختیارت قرار می دهد نهایت استفاده را ببر و فریب دنیا و ظواهر آن را نخور.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین خرداد

غزل شماره 465 از دیوان حافظ: رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی

تعبیر غزل شماره 465حافظ در فال شما :

اگر با دیده باز و حقیقت بین به اطراف خود بنگری خواهی دید که همدرد تو بسیارند. با دیدن آنها درس صبر و تحمل بیاموز و بدان که بی رنج هیچ گنجی میسر نمی شود. اگر طالب گل هستی بلای خار را باید تحمل کنی، ولی هرگز ناامید نشو زیرا همیشه امید گشایشی وجود دارد که تو از آن بی خبری، پس ناامیدی تو بیهوده است.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین تیر

غزل شماره 489 از دیوان حافظ: ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره 489 حافظ در فال شما :

دل خود را از زنگارها پاک کن و برای انجام این نیت خیر آماده ساز. با توکل به خدا و تکیه بر عقل و دانش آنچه در سر داری عملی کن و شک و تردید را از خود دور کن و وسواس بیهوده به خرج نده که پشیمانی به بار خواهد آورد.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین مرداد

غزل شماره 400 از دیوان حافظ: بالا بلند عشوه گر نقش باز من

تعبیر غزل شماره 190 حافظ در فال شما :

مدتها بود که دل خود را از هر دلبری دریغ می کردی، اما بالاخره کسی وارد زندگیت شد که بی آنکه خود بخواهی دل به او سپرده ای و اکنون از عاقبت کار خود بیمناکی و گاهی خود را سرزنش می کنی. بر خود مسلط باش و به خدا توکل کن تا کار تو فرجامی نیکو و عاقبتی دل نشین بیابد.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین شهریور

غزل شماره 27 از دیوان حافظ: در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست

تعبیر غزل شماره 148 حافظ در فال شما :

به زودی کسی که به او به شدت علاقمندی و انتظارش را می کشی خواهد آمد اما تو هنوز هم خود را گول می زنی و در حالیکه می دانی تمام فکر و اندیشه ات اوست، باز هم عشق او را انکار می کنی. بدان که با بازگشت او زندگی دوباره به تو روی خواهد کرد. هرچند فرصتهای بسیاری را از دست داده ای، ولی بار دیگر فرصت خواهی یافت تا به کامیابی برسی.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین مهر

غزل شماره 448 از دیوان حافظ: ای که در کوی خرابات مقامی داری

تعبیر غزل شماره 448 حافظ در فال شما :

به لطف خدا دارای موقعیت خوب مالی و اجتماعی هستی و زندگی راحت و خوشبختی داری. به زودی خبری به تو خواهد رسید که موفقیت هایت را دوچندان می کند. اگر می خواهی این پیشرفتها و موفقیتها ادامه پیدا کند، از یاری رساندن به کسانی که محتاج کمک تو هستند، دریغ نکن و کاری کن که دعای خیر آنها بدرقه راهت باشد.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین آبان

غزل شماره 206 از دیوان حافظ: پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود

تعبیر غزل شماره 206​​​​​​​ حافظ در فال شما :

روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین آذر

غزل شماره 322 از دیوان حافظ: خیال نقش تو در کار کاه دیده کشیدم

تعبیر غزل شماره 322حافظ در فال شما :

سالهاست که در انجام نیتی تلاش بسیار می کنی و با سعی و کوشش فراوان تمام مشکلات را از سر راه برداشته ای و تمام هدفت رسیدن به آن مقصود است. مطمئن باش که عاقبت جوینده یابنده خواهد بود و تلاشهای تو نیز بی ثمر نخواهد ماند. پس هرگز امید خود را به فردایی بهتر از دست نده.

فال حافظ امروز 1 آذر متولدین دی

غزل شماره 294 از دیوان حافظ: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

تعبیر غزل شماره 294 حافظ در فال شما :

نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت شاهد پیروزی را در آغوش بکشید.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین بهمن

غزل شماره 132 از دیوان حافظ: به آب روشن می عار فی طهارت می کرد

تعبیر غزل شماره 132​​​​​​​حافظ در فال شما :

در زندگی گذشته خود ندانم کاری های بسیاری کرده ای که اکنون که به گذشته نگاه می کنی حتی خودت هم علت کارهایت را نمی فهمی. درست است که تاکنون هیچ سودی از عمر نبرده ای ولی اکنون که خداوند فرصت دیگری در اختیارت قرار داده با توکل به او و از سر صدق نیت از نو شروع کن که گذشته ات نیز جبران خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 1 آذر متولدین اسفند

غزل شماره 206 از دیوان حافظ: پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود

تعبیر غزل شماره 206 حافظ در فال شما :

روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان