//
کدخبر: ۳۷۴۹۵۵ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز پنجشنبه 26 آبان 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز پنجشنبه 26 آبان 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین فروردین

غزل شماره 180 دیوان حافظ : ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند

تعبیر غزل شماره 180 حافظ در فال شما :

شوخی و بذله گویی در همه شرایط خوب نیست، مخصوصا اگر به تمسخر دیگران و رنجش آن ها منجر شود. از مسخره کردن دیگران برحذر باشید و با کنایه با آن ها صحبت نکنید.

زندگی بالا و پایین دارد، گاهی در اوج مقام و قدرت هستید، گاهی دیگر در قعر چاه، به آشفتگی های مردم نخندید که ممکن است روزی در جایگاه آن ها قرار بگیرید. این خصلت های ناپسند را ترک کنید تا در دل اطرافیان جا باز کنید.

برای رسیدن به مراد دل باید عزم خود را جزم کرده و به خودتان متکی باشید. از فکرهای منفی و بیهوده دوری کنید که باعث غم و اندوه خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین اردیبهشت

غزل شماره 373 دیوان حافظ : خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم

تعبیر غزل شماره 373 حافظ در فال شما :

چرا قدر و ارزش این لحظه های در حال گذر را نمی دانید؟! از فرصت های پیش رو استفاده کنید که دیگر هرگز برنمی گردند. سعی کنید با عقل و منطق با مسائل برخورد کرده و در این راه، احساساتی نباشید.

راه پرپیچ و خم با مشکلات و موانع زیاد در پیش دارید، برای عبور از سختی ها با دوستان وفادار و دلسوز مشورت کنید و به خداوند توکل داشته باشید که انشالله پیروزی با شما خواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین خرداد

غزل شماره 77 دیوان حافظ : بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت

تعبیر غزل شماره 77 حافظ در فال شما :

از شکست خوردن می ترسید و این ترس باعث رنج و اندوه شما شده است. بدانید هیچ کامیابی و موفقیتی در این جهان بدون تحمل سختی ها و صبر کردن میسر نمی شود، پس ترس ها را کنار گذاشته و با عزم راسخ برای رسیدن به مراد دل تلاش کنید.

لذت دستیابی به اهداف در گروی تحمل درد و رنج های مسیر است. برای رسیدن به سر منزل مقصود ممکن است مال و آبروی تان در خطر باشد، مراقب باشید.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین تیر

غزل شماره 424 دیوان حافظ : از من جدا مشو که توام نور دیده ای

تعبیر غزل شماره 424 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به اهداف خود لازم است از پشتکار خوبی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را در این راه به کار گیرید.در مقابل سختی های مسیر سر خم نکنید و غرور و کبر را کنار بگذارید.

صبور باشید و با شکیبایی موانع را پشت سر بگذارید. از کارهای عجولانه و استرس بیهوده برحذر باشید تا بتوانید با آرامش و طمانینه در جهت رسیدن به آرزوها گام بردارید.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین مرداد

غزل شماره 201 دیوان حافظ : شراب بی غش و ساقی خوش دو دام رهند

تعبیر غزل شماره 201 حافظ در فال شما :

با اراده راسخ در جهت دستیابی به اهداف خود قدم بردارید. سعی کنید اطرافیان را با دقت بیشتری شناخته و دوستان با صداقت انتخاب کنید. با یار خود سختگیری کرده اید و باعث آزار و رنجش او شده اید، فخرفروشی و کنایه های شما کار را خراب تر می کند.

مراقب باشید که از راه عدالت خارج نشده و دچار گناه نشوید. حیله و فریبکاری شما را از هدف دورتر می کند. قبل از هرکاری خوب جوانب آن را سنجیده و از ساده لوحی بپرهیزید.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین شهریور

غزل شماره 321 دیوان حافظ : هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم

تعبیر غزل شماره 321 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به پیروزی و کامیابی لازم است صبوری پیشه کرده و بردبار باشید. نگرانی به دل راه ندهید که در نهایت به سرمنزل مقصود رسیده و یار را در آغوش خواهید کشید.

شکر پروردگار را به خاطر نعمت های بی دریغش به جای آورید و دل به او بسپرید. آینده خوب و روشنی خواهید داشت.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین مهر

غزل شماره 254 دیوان حافظ : دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

تعبیر غزل شماره 254 حافظ در فال شما :

مدتی است که از روزگار و سرنوشت خسته شده و از تقدیر خود گله مند هستید، به آن چه دارید قانع باشید و برای چیزهایی که دست نیافتنی و دور و دراز هستند خود را آزار ندهید.

صبوری پیشه کنید، به خداوند توکل کنید و دودلی را کنار بگذارید، با ایمان و همت و تلاش عالی دست به کار شوید. به زودی خبرهای خوبی از مسافر دریافت می کنید، خوشحال باشید و غم و اندوه را رها کنید.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین آبان

غزل شماره 111 دیوان حافظ : عکس روی تو چو در آینه جام افتاد

تعبیر غزل شماره 111 حافظ در فال شما :

ظاهربینی عاقبت خوبی برایتان ندارد. مراقب باشید که مورد سواستفاده دیگران قرار نگیرید. شکست و اوضاع نابسامان نتیجه غرور و عجول بودن شماست، در کارها با افراد باتجربه و دانا مشورت کنید تا نتیجه خوبی بگیرید.

بسیار مهربان هستید و از محبت به دیگران دریغ نمی کنید، این خوب است اما ساده لوح نباشید و بدانید هرکسی ارزش دلسوزی را ندارد. با آینده نگری و هوشیاری و امید به خداوند متعال می توانید از مشکلات و سختی ها عبور کرده و شکست را به پیروزی تبدیل کنید.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین آذر

غزل شماره 384 دیوان حافظ : می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان

تعبیر غزل شماره 384 حافظ در فال شما :

از کبر و خودبینی برحذر باشید که عاقبت خوبی ندارد و شما را از رسیدن به موفقیت دور می کند. قدر دوستان جانی را بدانید و با آن ها صادق و یکرنگ باشید تا در مواقعی که به حضورشان نیاز دارید به کمک شما بشتابند.

مدتی است از یار دور افتاده و غم فراق شما را آزار می دهد. سرانجام هجران پایان پیدا کرده و به وصال یار می رسید. از حرص و طمع برای مال دنیا دست بردارید و قناعت پیشه کنید.

فال حافظ امروز 26 آبان متولدین دی

غزل شماره 194 دیوان حافظ : سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند

تعبیر غزل شماره 194 حافظ در فال شما :

راه پرپیچ و خمی در پیش دارید و برای رسیدن به مراد دل باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید، نگران نباشید که با اراده آهنین و انگیزه ای که شما دارید می توانید بر همه سختی های راه غلبه کنید.

به دیگران تکیه نکنید و چشم به راه کمک آن ها نباشید زیرا ممکن است وسط راه شما را رها کنند. فقط به خداوند و توانایی های خود تکیه کنید و نگران مشکلات و سختی ها نباشید زیرا به زودی حل خواهند شد.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین بهمن

غزل شماره 73 دیوان حافظ : روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست

تعبیر غزل شماره 73 حافظ در فال شما :

سختی های زیادی سر راه شما وجود دارد که همه از اشتباهاتی است که در گذشته انجام داده اید. اگرچه پشیمانی و ملامت خودتان فایده ای ندارد اما ناامیدی هم مشکلی را حل نخواهد کرد.

از مشکلات و سختی ها شکایت نکنید، با تلاش و امیدواری می توانید از هر سختی عبور کرده و به سر منزل مقصود برسید.

راز شما از کسی پنهان نیست، به توانمندی های خود اعتماد داشته و با توکل به خدا جلو بروید. اگر ضعیف باشید به مراد دل خود نخواهید رسید و حسرت آن یک عمر بر دل تان خواهد ماند.

فـال حـافـظ امروز 26 آبان متولدین اسفند

غزل شماره 478 دیوان حافظ : نوش کن جام شراب یک منی

تعبیر غزل شماره 478 حافظ در فال شما :

زندگی این دنیا دو روز است و غم و شادی می آیند و می روند و هیچ چیز باقی و دائمی نیست پس غم آنچه می گذرد را نخورید. از افراد دورو و دروغ گو دوری کنید تا به دردسر نیفتید.

از کبر و خودپسندی برحذر باشید زیرا نتیجه خوبی برای شما نخواهد داشت. قدر خانواده را بدانید و در کنار آن ها روزهای عمر را با لذت و شادی بگذرانید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان